Gå til innhold

Noen som vet..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 41+4 i dag og føler meg skikkelig slapp og sløv, Vondt i hodet og trøtt som bare det - til tross for at jeg sov helt til klokka ett i dag. Hatt en god del kynnere og noe mensmurringer, men ikke vonde... Hadde ca2 cm åpning for en uke siden..

Har hørt mange si at de er så kvikke og har massevis av energi før fødsel, men er det motsatte tilfelle også? At man har 0 energi og føler seg skikkelig sliten?

Kanskje teit spm, men nå er jeg virkelig LEI av å vente...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det slik som deg ved første fødsel. Lå bare på sofaen på overtiden, var ordentlig slapp å sløv å sliten. Ingen kvikkis her nei!

Skrevet

jeg gikk 14 dager over termin med forrige fødsel. Husker at siste uken var tung både fysisk og mentalt. Lykke til.

Skrevet

Jeg har akkurat kommet i uke 37 (38.uke) og er allerde vanvittig lei. Har vondter overalt og hele tiden; kynnere, mensmurringer, vonde ribbein og vondt bekken. Dette er 2.gangen jeg venter barn og kan ikke huske at jeg var så sliten og lei sist. Da gikk jeg 11 dager over termindatoen uten at det gjorde meg det grann. Nå håper jeg bare at ungen kommer et godt stykke før terminen. Jeg har ingen energi og har ikke lyst til å gjøre noe. SÅ du er IKKE alene om å være lei :-)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er lat!

Føler meg skikkelig useless om dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...