Gå til innhold

Nr gir dere grøt på kvelden?

Gjest

Anbefalte innlegg

Idag ble det kanksje litt seint..18.30 fikk han grøt og da han var ferdig med å spise var han klar for senga..så ble ingen kos etter grøten..men det gjør kanskje ikke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,kanksje jeg burde gjøre det litt tidligere og heller gi pupp før senga..hmm..men føler at når han spiser kl 16 så må han rekke å blir ordentlig sulten igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir middag ca 15, så hun er sulten da.. Kan jo prøve å forandre på hele systemet eller holde det sånn det er hvis det fungerer for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir grøt i 18-18.30 tiden. Etter det er det stell, pupp og natta. Jeg synes det fungerer veldig bra for oss:) Han sovner som en stein i 19-1930-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...jeg gir grøt rett før kveldsstellet jeg og så får hun deretter pupp på senga. Har dette betydning for søvnen om natten? (Fisker etter alle råd for lengre nattesøvn - selv om jeg tror det er tenner på gang da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For seint tror jeg. Idag blei det 1900 og prøver nå å legge han.

Fikk middag noe sent idag 1700 så da hadde jeg tenkt å drøye til 8 ikveld, men han var stup trøtt, men sovne med en gang gjør han ikke uansett...tips her og :)

DYTTEDYTTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomas får grøt mellom 17.00 og 17.30 så er det bading og stell også en flaske med melk når han legger seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å gi grøt i 18.30 tiden, så tar vi kveldsstellet og gir han en pupp før vi legger han i senga si. Det fungerer veldig bra for oss ihvertfall, lillegutt sovner som regel når jeg gir kveldspuppen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi spiser grøt mellom halvseks og seks, kommer an på hvor trøtt hun er. Etter grøt er det kveldsstell og legging. Hun spiser ikke pupp før hun skal sove, det har hun sluttet med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...