Gå til innhold

Farlig med litt gammeldags høystol??


mor030706

Anbefalte innlegg

En venninne av meg ble helt sjokkert over at jeg lar min lille tass sitte i en sånn høystol av tre man kan knekke i to og lage stol og bord av. Hun mente slike stoler var farlige, fordi de ikke var høye nok i ryggen og ikke ga nok støtte.

 

Han sitter bare i den når han spiser, og noen ganger når vi spiser middag. Aldri lenge av gangen. Det kan da ikke være skadelig for den lille ryggen....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne at de skal være noe farligere enn andre stoler? De tilbringer da ikke så lang tid i en sånn stol da...

Bruk stolen din med god samvittighet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre! Har en litt stressa venninnegjeng, som leser myyyye om hva som kan være farlig, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun sitter stødig selv kan det vel ikke være så farlig. Som du sier, så er det jo kun når hun spiser og det tar vel ikke akkurat timer. Hvis hun sitter på gulvet f.eks. har hun jo ikke noe støtte da heller, så tror nok det skal gå bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da heller ikke tro at det skulle være spesielt farlig... Når de sitter på gulvet så sitter de jo uten støtte i ryggen... Så lenge man bruker stol med måte så er det vel greit! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alt man skal bekymre seg for:) vi har også en slik stol og den kjøpte vi ny, fordi det var akkurat en slik stol vi ville ha til lille. Synes de er så kjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...