Gå til innhold

Jogging med OTH Urban Jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg hadde akkurat kommet inn i en god rutine paa aa jogge ca 3 ganger i uken da jeg ble gravid. I 1. trimester var det bare aa glemme--og gynekologen min har raadet meg fra aa jogge f.om 2. trimester. Saa den gode rutinen maatte vi bare gi opp...

En av grunnene til at vi valgte OTH er at det sies at den visstnok ogsaa kan brukes til lette joggeturer. Det er ikke en ordentelig joggevogn egentlig--man skal ikke bruke den til rask loeping over ulendt terreng--da hjulene ikke er saa store som paa en joggevogn, men forhjulet kan laases slik at man i allefall kan ta den i bruk paa korte joggeturer. (Det er i allefall det vi har lest om den, og det ekspiditrisen sa i butikken.)

Er det noen som har erfaring med aa dra paa joggetur med OTH? Fungerer det greit? Hvor gammelt maa barnet vaere foer man kan begynne med dette? Kan man jogge med bag'en (f.eks paa jevn asfalt), eller maa man vente til barnet er stort nok til aa sitte i sportsdelen?

Har lyst til aa komme i form igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det funker kjempefint, selvsagt ikke i skogen eller noe, men på asfalt og litt smågrus er det ypperlig, pga store gode lufthjul :-) På de nye modellene (2006 og 2007) er det også fjæring på understellet, så det gjør det veldig bra å jogge med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...