Gå til innhold

TV-slave..;)


mira05¤mammaen til Ingeborg¤

Anbefalte innlegg

Hehe..tror vi fostrer opp en skikkelig tv-slave..;) Ingeborg er nok veldig fascinert av det fine lyset og fargene, og særlig når det er musikk på. Nå sitter hun hos pappaen sin og glor.. Jeg prøvde å stille meg foran henne og smile og skravle litt, men det var visst ikke så viktig med mammaen nå..;) Hun bare snudde og vred på hodet, og prøvde å "unngå" ansiktet til mammaen og finne igjen tv'en.. Snufs, litt såra følelser nå, ja..;) Hihihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme opplegget her:-) Filip er veldig glad i TV`n... Har til tider lurt på om det er spesielt bra for han og bli eksponert for så mye lys og inntrykk!? Men jeg prøver å ikke ha TV`n på heeeele tiden, da. Både pappa`n og brødrene er skikkelig TV-slaver, så det ligger nok i blodet. Også kan det virke som han er enda mer fasinert når han er sliten og trøtt. Da vil han ikke komunisere; bare glo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det, ja. I dag lå lillegutt på sofaen med hodet ut, altså bakhodet mot tv'en, men vridde sånn på nakken at han klarte å se tv'en likevel... Så ikke akkurat behagelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre er slik også. Ligger og vrir seg mot TV`n hele tiden. Spesielt når storesøsknene ser Disney. Blir sikkert fasinert av fargene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, TVn er populær her i huset også :P pleier å ha på svisj på formiddagene når det ikke går noe spennende... tror Ask er forelska i Nelly Furtado, hehehe.. og alt med Akon... hmm.. :P pappa'n liker ikke det :D heavy-rocker han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henning var veldig fasinert av Home & away her en dagen...

Tvn sto på mens jeg vaska litt, Henning lå under babygymmen og var skikkelig aktiv :)... plutselig ble det helt stille under der, og han lå lenge å smilte til tv`n :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi,de er så morsomme! Kasper er veldig fascinert av mtv,og det virker som favoritten er akon og snoopdoog;) Idag var det stortingsdebatten som gjaldt,så jeg har mått stått foran tven en god stund idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...