Gå til innhold

Hvilke gamle "barndomshelter" overfører dere til barna deres?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Inspirert av egen tråd om Bamse! :-)

 

Ingrid har en del Ole Brummklær og pynt på rommet sitt, og jeg kikker alltid om det er noen nye tøffe Bamse-klær på Lindex.

 

Også lar jeg henne sitte og se på tv utenom barnetv om gamle Disney-tegnefilmer kommer på tv-skjermen! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så veldig glad i Donald Duck, jeg... Selv om jeg synes han har blitt litt vel industrialisert de siste årene, da! Har ikke vist Karsten så mye Donald enda, men han kommer nok til å få se filmer og lese blader, ja! :o)

 

Ellers så oppdaget jeg at om man går inn på www.postmanpat.com så finnes det faktisk noen få filmsnutter med Postmann Pat. Siden Karsten har oppdaget at mamma sitter litt foran PC'en så har jeg vist ham de filmene. Og han satt heeeelt stille (noe som er veldig uvanlig for gutten min)! Så jeg har kjøpt en DVD med Postman Pat til ham... Synes det er mer kvalitet over den enn Teletubbies, for eksempel!!

 

Det blir ellers spilt Egner og Prøysen her, kommer nok til å la ham få se/høre alle Egner sine fortellinger. Mamma er glad i Anne-Cat Vestly, så han har begynt samlingen sin av Knerten bøker! :o)

 

Kommer nok til å bli en del av det "gode gamle" her ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har allerede kjøpt Egner-bøker og hentet opp alle mine Anne Cath Vestly-bøker. Er litt opptatt av at hun skal bli kjent med det "gode gamle", ikke bare de kommersielle tegnefilmene og figurene som finnes i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...