Hoppetussa Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har så sans for Bamse, jeg prakker gamle barndomshelter som Bamse og Ole Brumm på Ingrid! Lindex har jo babyklær med Bamse - de er ganske tøffe. Nå har jeg nettopp oppdaget at Bamse har kommet på dvd også, så nå har jeg kjøpt et par av de - til Ingrid! :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Du har kjøpt de til Ingrid? Eller til deg selv? ;o) Karsten har også fått en DVD med Bamse!! ) En av mine gamle helter også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Det var selvsagt Ingrid som pekte på dem og ville ha dvdene, hun gleder seg til de kommer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Kommer i posten,altså, har bestilt de på nettet i dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Bamse er herlig! Støtter deg i den, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå