Gå til innhold

tre små:-), Hilde M, Mammaen til Jørgen, Hoppetussa og Tiny...


-carina-

Anbefalte innlegg

Det var vel dere som var interessert i fortsatt å treffes den 14 april? Nå sier jo "Sanna&Simen" at hun kommer nedover første helgen i mai... Har dere alle mulighet til å treffes fredag 4 mai i stedet for? Da kunne vi jo forsøke å forskyve treffet til den dagen i stedet, så kan hun også bli med... Om det ikke passer for alle, så tar vi treffet den 14 som avtalt, og så ser vi heller om vi klarer å få til noe den helgen i mai også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Det skulle vel være mulig å endre den datoen, det står ikke noe på kalenderen der foreløpig i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oppplysning for dere som jeg har ropt på... Jeg skal ta en liten diskusjon med "Sanna&Simen" på MSN i kveld, så skal vi avklare det med datoen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, har ikke bestilt bilett ennå, og kan utsette togturen min til søstra mi i trondheim til andre helg i mai om det passer best for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente du, "Sanna&Simen" at det passer best torsdag 3.5? Jeg kan ikke 4.5, fikk hele veiledningsgruppen min til å bytte fra 13. april (som er fredagen) til 4.5:( Og 5.5 skal jeg på teater.

Men torsdagen har jeg vel ingen planer, så da kan jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig passer det utmerket :)

 

(kan hende jeg begynner å jobbe litt tidligere, men det vet jeg jo ikke før jeg får svar jobbsøknadene mine.. Skal passe på at jeg begynner uka etter jeg.. hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Bryllup over meg??? hehe:) Nei det forstår jeg ja! Men det blir sannsynligvis den 3. mai da:) Kan du da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det stresset man opplever den siste uken, som gjør at man går ned de to siste kiloene slik at kjolen sitter topp!! Noen fordeler er det å stresse, ja - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...har kjøpt kjole med knyting bak i tilfelle jeg legger på meg.Når jeg er nervøs og stressa så spiser jeg som en hest..hehe...Men, det å pusse opp har gjort at jeg har gått ned en bukse str:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig fint. Det manglet selvfølgelig tre dører da, de må vi hente i dag. Ellers har vi igjen vasken, må vente på rørleggeren igjen. Så er det vasking, regner med vi er ferdig i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi kanskje skal holde oss til den datoen i april jeg så kan vi ha torsdag 3. mai i tillegg for de som kan. Da får Hilde gifta seg og vært med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer Mammaen til Jørgen på den her, jeg... Som jeg foreslo så kunne vi bytte om det passet alle... Da beholder vi treff den 14 april, og så slenger vi på et lite ekstra treff den 3 mai for de som kan! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...