Sanna&Simen Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Da kommer vi en tur nedover. Skal i konfirmasjon. Sanna skal få være i Gamlebarnehagen i Askim den torsdagen:) Hun storgleder seg til det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 He, he... Jeg leste overskriften, men syntes du hadde skrevet at du bestilte Oslotur... ) Akkurat samtidig som du skrev dette så skrev jeg nemlig ett innlegg om at vi kanskje skulle forsøke å få til ett treff fredag den 4... Så rart, her satt vi på hver vår kant og skrev ett innlegg om nesten akkurat det samme! ) Passer det for deg på fredag 4. også? Eller er det 3. det passer best? Hmmm... Jeg svarer deg forresten mer i tråden vår, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei du, nå hadde du svart meg på den andre tråden akkurat samtidig som jeg skrev dette her!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå