Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Hun tar lett morsmelkerstatning på nettene, men å ikke gi noenting funka ikke i det hele tatt. Er det da bedre at vi gir henne morsmelkerstatning på nettene istedet for pupp, eller går det ut på det samme ? Vi har forstått at vi må ta museskritt for å komme oss noen vei med denne nattavenninga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 I forhold til tenner (men det har jo ikke Elvira fått enda, men det kommer vel kanskje trolig snart?) så er det vel best med pupp? Det er vel ikke like skadelig for tennene... Men det er kanskje mye mer kos med pupp enn mme, sånn at det kanskje er lettere å venne henne til å våkne for å få kos på natten dersom hun får pupp... Vet ikke, jeg altså, jeg bare tenkte litt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja var liksom det jeg tenkte.... stresser ikke med å ville avvenne henne fra pupp, men vil jo gjerne avvenne henne med nattmåltid.... så var det jeg tenkte at hun lærer seg kansje fortere å sove rundt viss hun ikke får den kosen på natta ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Det er vel kanskje bedre for tenner og sånn med pupp på natten.. Men når jeg kuttet natt- puppen og kun ga mme, gikk det kun 2 netter før han sluttet å etterspørre mat på natten. Så det er kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2007 tæssejenta: Takk! det var alt jeg trengte høre, hehe, at dette har funka for noen! Da prøver vi det noen dager å krysser atter en gang fingrer og tær ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 18. mars 2007 #6 Del Skrevet 18. mars 2007 Her gikk det også bare noen netter å avvenne nattmåltidet da jeg begynte å tilby han mme istedet for pupp Og det tok meg bare max 10 minutt å gi flaske før jeg var i seng igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2007 jaa! enda mer håp! takk takk takk! i natt skal pappaen opp med flaske ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå