Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veide 62 da jeg ble gravid. Nå har jeg 16 dager igjen og har en vekt på 85... HJELP!!!! synes det er ustyrtelig mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide 68 før.. Nå veier jeg 80...... :s 12 kg i uke 36.

Skrevet

jeg har gått opp nesten 8 kilo og er nå i uke 36..

Skrevet

jeg veide 68 da jeg ble gravid .....er nå 85 og 38+3dager ...skal til JM på tirsdag så den er vell stege litt fra forje kontroll (2uker siden =)

tror det er rundt normalen ... håper vertfall det =)

Skrevet

Veide 63 før, og 68 (!) nå. Arg!! Den sjokolade dilla altså

Skrevet

Ehhh, mente selvfølgelig 88 nå. Er tre dager over termin, så håper småen kommer snart!

Skrevet

64 kilo før graviditet, og 72,5 nå. Startet på uke 40 idag.

Skrevet

Jeg har gått opp 16 kilo og er 30+4 i dag. Veide 52 før jeg ble gravid da, så jeg var ganske tynn. Tror kroppen skaffet seg reserver med en gang, i tillegg sluttet jeg å røyke så jeg synes det er en helt greit vektøkning :o)

Skrevet

har vel gått opp 20-21kg, og har 4 dager igjen... nekter å veie meg før jeg skal på kontroll ;-p Men var +20kg ved de to forrige kontrollene.. ;)

Jaja.. trøster meg med at jeg har MYE vann.. Det hjelper litt.. ;)

Skrevet

Krølle79: Du har post:)

Jeg har gått opp 9 kg, og har 19 dager igjen!

Skrevet

64 før og 77,5 nå.. er i uke 38+3

Skrevet

Veide meg i går, da hadde jeg gått opp 5 kilo fra startvekt. Er i uke 31

Skrevet

Uke 31+5 og er +12kg.... på de siste 4 ukene hade jeg bare gått opp 200gram??? mens tidligere har jeg ligget på 2kg pr 4 uker... pussig!!!

(sist var jeg +15 kg til fødsel)

Skrevet

Har gått opp sju kilo. Synes det er greit, er i 29. uke. Regner med å komme opp i tolv.

Skrevet

16 kg! Er i uke 36 nå. Jeg synes ikke jeg har blitt så veldig tjukk noen andre plasser enn på magen og puppene, og litt vann i beina. Så jeg vet ikke hva alt sammen er. Jaja, vi får håpe at det renner ut med morsmelka.

Skrevet

Jeg har lagt på meg 7-8 kg. La på meg mer sist gang, men jeg hadde kanskje mer reserver å ta av denne gangen:)

Skrevet

gått opp 12 kg til nå....

er i uke 34

Skrevet

La på meg 17 kg, fikk influensa og gikk ned to. Nå er jeg oppe i 17 igjen, 37+2 idag. Håper det stagnerer nå.

Skrevet

Jeg har to uker til termin og har gått op ca 12 kilo.

Veldig fornøyd med det! :)

Skrevet

Er i uke 37 nå,og har gått opp 7 kg..Kjennes ut som om jeg har fått vann i kroppen så det vil nok stige.

Skrevet

jeg veide 60 foer og er 72 kilo naa. er i uke 35....

Skrevet

58 før!

63,9 no!

Er bare i uke 30 så har ti uker igjen å enda fler kg!

Skrevet

før 58kg

nå 69kg

er i uke 29.

regner med det blir noen kg til ja.sjoko dilla her og...men det får ikke hjelpe:)

Skrevet

Er 32+1 og har lagt på meg 5 kilo til nå. I forige svangerskap la jeg på meg 5 kilo alt i alt. Blir vel noen flere kilo denne gangen, men heldigvis ikke mange. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...