Gå til innhold

forklar hvordan symptomene kjennes ut!!!!?

Anbefalte innlegg

- Forstoppelse?

- Halsbrann?

- Hodepine?

- Hyppig vannlating?

- Luft i magen?

- Morgenkvalme?

- Svangerskapsdep…?

- Søvnproblemer?

- Trøtt og sliten?

for di som aldri har vert gravide før (som meg) så lure eg på hvordan de kjennes ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8676917-forklar-hvordan-symptomene-kjennes-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Mini-Lilly!

kan jo fortelle deg mine symptomer- men alle kvinner er jo forskjellige- og sánn er det med symptomene og...

1-2 dager over el sá fikk jeg sánn merkleig press i nedre mage region- kjente det skikkelig - tr pleier jo á väre mer pá siden...- og det var hele tiden. luft i magen.. ja det og. testet positivt 4 dager för el. og etter det sá ble det skikkelig press og strekk der nede. en dag over ikm ná- kjenner det fortsatt, men ikke sá ille ná. :-))

lykke til! :_))

takk. berre så usikker på om eg kan ha blitt gravid. vil jo bli de men siden eg sluttet på p-sprøyte i slutten av januar å har hatt mens å nå i noen uker så har eg ikke vert meg sjøl. elle har jo de men har hatt press i magen, ømme bryster hele tiden. mye luft denne siste uken. å i går låg eg å grein av ingenting. viste ikke sjøl ka eg grein over.

hei. sluttet selv på sprøyta for noen mnd siden. og den første tiden var jeg ssom deg. veeeldig uregelmessige blødninger, og ellers rar i kroppen. var slik i 3 mnd. da fikk jeg igjen min vanlige syklus.

Bare vær glad til;-) mange sliter veeeldig lenge med å komme inn i normal syklus igjen,- og da med å bli gravide.

Jeg trodde jeg fikk mensen, men det var livmoren som jobbet. Hadde ikke noe særlig brystspreng eller annet før noen uker (6 uke tror jeg) Fikk da EKSTREMT mye luft i magen (sambo måtte bare vende seg til mye promp og rap...hehe, spesielt etter jeg hadde lagt meg), kvalme og trøtt og sliten. Hyppig vannlating, søvnprobl. og halsbrann kom ikke før i 3.tri.

Men tilbake til spm ditt. Jeg trodde nesten ikke testen viste riktig da jeg ikke hadde noen "sympt" bortsett fra menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...