Tpop Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vet at jeg kan være urettferdig og kanskje litt uoppdragen, men får fnatt avogtil. Jeg får dilla når svigemor spør: Har du det bra da? Får fnatt hvis andre spør også ofte, men blir litt vel spesielt at hun spør. Vet det bare er godt ment, men tåler ikke å høre det nesten. Det har seg slik at hvis man skulle finne på å si noe som ikke er så bra, så henger hun i telefon og ringer eller sender mld støtt og sjekker om alt er vel. Sa at at alt er bra, selv om det ikke er det slik bare for å slippe å høre på maset senere og tilføyde på en pen måte: at det er det værste jeg blir spurt etter. Den første mld jeg fikk av henne etter at hun fikk vite det var: Nå må du være forsiktig da! Da eksploderer jeg vettu, får lyst til å svare at nei det gidder jeg da ikke å være.(gjorde ikke det da men) Hun er likedann mot sønnen vår og mannen min, vi kan ikke si noe som helst hvis de er syke eller noe, da ringer a hele tia da og spør om det går bra. De kan ikke være forkjølet en gang uten at det blir tatt for verdens undergang. Bra mannen min er stort sett enig med meg da:) Takk, nå fikk jeg tømt meg for denne frustrasjonen, litt stygt å henge ut svigermor her, men innerst inne så er hun snill, og vi får masse hjelp av henne, så takk til henne for det. Dette er nå anonymt så jeg har ikke sagt noe galt da, og kan hende noen har det på samme måte, eller noen som synes jeg er den purka som tenker sånn om svigermor, men jeg setter nå pris på ha en svigermor da, slik at det er sagt:) Jeg tenker nå omtrent det samme om foreldrene mine også da ganske ofte, og tro meg, dt hjelper ikke å si hva man synes da er man premestruell eller i dette tilfellet gravid, slik at det er ikke noe vitsi å prøve å endre noe.De har alltid rett uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8676791-har-en-frustrasjon-til-hvis-noen-gidder-%C3%A5-leselitt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Har en sigermor som ikke har spurt meg en eneste gang hvordan det går jeg.. hehe.. en ting midt i mellom hadde kanskje vært fint!! Mulig ho spør mann min hvordan jeg har det da.. hehe.. så skal ikke dømme henne for hardt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8676791-har-en-frustrasjon-til-hvis-noen-gidder-%C3%A5-leselitt-langt/#findComment-8681494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå