Gå til innhold

kjøper dere klær i str. 50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel i str 50, håper bare han ikke er for stor til klærene da, har så mye fint:)

Men har masse i 56 også da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder nok.

Butikkene stenger ikke selv om du har født :) Og sikkert greit å slippe å sitte igjen med masse klær som ikke passer. Vi hadde hentesett i str.50, men det var eneste gang vi brukte det.. Gikk rett over i 56.

Skrevet

Jeg har bare kjøpt litte grann i str 50, men har noe nøytralt i den fargen fra sist også har jeg fått lånt en del.. Celine var 49 lang og str 50 passa en stund.. Så vi fikk bruk for det.. Men du kan sikkert bare ha det du har også heller kjøpe inn etter fødselen om du trenger mere..

De gulper og det kan fort bli noen skift i løpet av dagen, så er jo greit å ha litt så du slipper å vaske tøy hele tiden =P

Skrevet

Har en pysj, en sparkebukse, tre bodyer og en joggedress i str 50. Kommer til å sende besteforeldre eller tanter på shopping hvis det blir nødvendig, siden vi uansett ikke vet hvilket kjønn det er. De kommer bare til å bli overlykkelige over å få lov til å dra ut og handle for oss, så det blir nok ikke noe problem!

Et tips kan jo være å handle litt på H&M, også la lappen være på klærne til du ser om du får bruk for dem. Det tar ikke mange timene å vaske og tørketromle klærne hvis du skulle få behov for det, det kan jo pappa gjøre. Og hvis de blir for små, er det jo bare å bytte dem!

Skrevet

Det minste jeg har kjøpt er str 56, og det er hentesettet.. Ellers så har jeg det meste i 62... Nyfødte vokser så raskt likevel. Da jeg fikk førstemann hadde jeg så mye nytt, smått at jeg ikke rakk å bruke alt engang før det var blitt for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...