Ane_liten Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 tror jeg... Jeg er nå 35 uker på vei og har enda ikke kjent kynnere..noen flere som ikke kjenner det? betyr det at det er leeeenge til fødsel?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Er dette din første? Isåfall er det ikke unormalt å ikke kjenne noe da...
mamma.til.3 Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 jeg vet ikke hvor uvanlig eller vanlig det er, men jeg husker at jeg ikke kjente noe til kynnere jeg heller da jeg var gravid med nr 1. Det satte ikke igang før det virkelig gjorde det, og da hadde jeg kynnere og rier som ikke gjorde noe særlig. Det vil si at jeg hadde rier (eller maserier) i ca 4 dager før åpningen stor nok til at jeg fikk bli på sykhuset. Det var ingen god opplevelse,så jeg håper andre slipper opplever å ligge i dagesvis med vondt. Lykke til uansett - og belønningen er fantastisk!!!!
ninsoer Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 vær gla for at du slipper d.. er ikke noe spes godt..
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har heller ikke kjent noe særlig til kynnere i svangerskapet, men de siste dagene har jeg stiftet godt bekjentskap med fenomenet :-) Har termin om noen dager, og torsdag/fredag hadde jeg regelmessige kynnere som var ganske kraftige spesielt om natten (synes egentlig de var vonde, selv om det står i bøkene at de ikke skal være det). Var sikker på at fremdriften bare skulle fortsette i jevnt tempo, men så plutselig ga det seg og nå kjenner jeg dem bare innimellom. JM sa imidlertid at selv om det har stoppet opp er "den jobben som er gjort, den er gjort" så jeg velger å tro at det ikke var forjeves. God og lang modning er sikkert bra når fødelen endelig kommer igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå