Julie Angelica:) Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 Hører vel til her vi da:) Ble invitert av Carina:) Jeg blir 33 år i april. Julie Angelica er vårt første barn:) Vi slet lenge med å bli gravide. Første gangen jeg ble gravid, hadde jeg termin 28 okt 2005, men mistet i 5 mnd. Ble gravid igjen etter noen mnd og 4 juli 2006 kom Julie til verden, og jeg kunne ikke vært lykkeligere:) Jeg er samboer med pappaen til Julie som blir 32 år. Jeg er student og skal ta apotektekniker utdannelse etter påske. Ble utdannet helsesekretær til jul som var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen te Amalie Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Velkomme hit...her er det mange koslige, syntes jeg..har fått mange gode tips og råd om ting her Har ei datter, som heter Amalie Marie og ble født 29 juli, det er mitt og min mann første barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei og velkommen inn hit:-) Jeg er 24 år (25 til sommeren) og Maja er vårt første barn. Er gift med pappaen hennes :-) Jeg er utdannet sosionom og jobber i en PU-bolig, men har permisjon til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Velkommen fra oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 Velkommen, velkommen! Så koselig at du fant veien inn hit! Her er det masse koselige mennesker! ) Jeg er 32 (blir 33 i mai nærmere bestemt, men det er jo leeenge til enda!). Karsten er vår første også, han kom til på nesten første forsøk, 20 juli kom han ut i verden! Jeg er legesekretær, jobbet som det noen år, men har gått litt videre. Så nå jobber jeg som intensivsykepleier... (Akkurat nå er jeg i permisjon, da!) Som sagt, velkommen skal du være! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2007 Takk for hyggelige svar:) Her var det masse råd og div å lese. Er så kjekt å gå inn hit når man lurer på noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 18. mars 2007 #7 Del Skrevet 18. mars 2007 Velkommen inn til oss Er det noe man lurer på så får man alltid svar av de søte damene her inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 18. mars 2007 #8 Del Skrevet 18. mars 2007 Velkommen skal du være! Så bra at det endelig lyktes for dere å få en liten krabat da:) Jeg er forresten 25 år. Gift med Pål og sammen har vi lille Albert. Han ble født 24. Juli. Jeg er utdannet førskolelærer, men pga mangel på ledige jobber i barnahage jobber jeg i butikk. Men akkurat nå går jeg jo hjemme da:) Kunne ikke kost meg mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 18. mars 2007 #9 Del Skrevet 18. mars 2007 velkommen d\til oss. kjempekoselig sted å være. fikk min og samboer s første barn 3juli fikk en gutt som heter thomas. nesten like de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 18. mars 2007 #10 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei hei og velkommen inn til oss! Jeg er jammen meg 35 år ung, og Nora er mitt tredje barn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 18. mars 2007 Så koselig å bli kjent med noen her da:) Nå skal jeg legge Julie og så skal jeg sitte å se litt på innlegg her. Har fått masse gode tips i dag, og gleder meg til å se over litt mer her:) Godt å ha litt tid for seg selv på kvelden. Endelig er rutinene litt bedere. Og bedre skal de bli:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 19. mars 2007 #12 Del Skrevet 19. mars 2007 Heihei, og velkommen hit Snuppa di er jo født på samme dag som snuppa mi jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 19. mars 2007 #13 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei. Velkommen fra oss også. Jeg er 22år,bor sammen med min kjære samboer,som er 22 han og. Patrick er født 13.juli,og er vårt eneste barn. Håper du bli å trives her inne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 19. mars 2007 #14 Del Skrevet 19. mars 2007 Hallo ) Jeg er 27, er samboer med Erik på 38. Dette er vår første, på tredje IVF (prøverør). De to første endte i SA. Men vesle gutten vår er verdt alt sammen ) Jeg er utdannet fotterapeut, men jobber med bestillinger og produksjon på en ramme- og bildefabrikk (de bildene dere finner på bl.a. Skeidar har jeg vært med og laget). Koselig at du har funnet veien hit ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå