Gå til innhold

Turen der alt gikk galt.

Anbefalte innlegg

Alt så så bra ut på ultralyden. Timen til maigaard ble bestilt. Det var bare å komme seg til danmark. Så gikk alt galt. Båten som går fra vår by var full, men heldigvis fikk vi plass på båten som gikk fra stavanger. Så jeg gikk fra jobb, lot sjefen ordne problemene som oppstod pga at jeg gikk, og kjørte i 3 og en halv time for å rekke båten. Da vi kunne se land i danmark fikk vi vite at pga mye vind kunne vi ikke legge til kai. Men vinden skulle løye utover formiddagen. Så da var det bare å utsette timen på maigaard, de var villige til å jobbe lenger for at jeg skulle bli inseminert. Jeg og min samboer fikk nytt håp, detteskulle vi rekke.

Men vinden var den samme, og tilslutt kom beskjeden vi fryktet, båten satt kursen mot stavanger igjen. Så da ble det en 30timers båttur, 7 unødvendige timer i bil, og en enorm skuffelse for vår det denne gangen. Håper det går bedre neste måned.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8676303-turen-der-alt-gikk-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så utrolig skuffende og frustrerende! Det må være fryktelig å ha gjort en så stor innsats og ventet så lenge, og så ikke komme i land! Vi fryktet et par ganger at det samme skulle skje med oss. En gang reiste vi med fly og det var sånn uvær at flyet nesten ikke kunne lande, togene sto pga trær over skinnene og vi ble ganske mye forsinket. Heldigvis fikk vi gitt beskjed til Stork så de ikke tinte posjonen vår for tidlig. Den siste gangen reiste vi med båt i dårlig vær i januar og bølgene var enorme. En passasjer ble syk og måtte hentes med helikopter og også den gangen ble vi ganske forsinket.

Nå blir det våren og godt vær, det er bra for både fertiliteten og reiseforhold både i luften og på vannet! Håper det ordner seg neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...