Gå til innhold

Har dere kjent liv?

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt masse aktivitet i magen, og jeg kjenner når den lille snur og vender på seg :D

Jeg kjenner det best når jeg ligger på ryggen med handa rett over skambenet (er det ikke det den heter??)

Har prøvd å få sambo også til å kjenne etter, men han klarer ikke å kjenne no enda. Er nok lettere for meg som kjenner det innvendig enda..

Men det er iallfall artig å kjenne at den lille beveger seg og er en spreking.

Jeg er 15+5 idag, kjente bevegelser allerede i forrige uke, men langt fra like ofte som nå, nå kjenner jeg det flere ganger for dagen.

Jeg er foresten 2.gangs fødende..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8676114-har-dere-kjent-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå..så gøy!! skulle ønske jeg kjente liv men det har jeg ikke til nå og imorgen er jeg i uke 16...hvordan kjennes det ut? når jeg skal konsentrere meg og kjenne etter (f.eks når jeg ligger i sengen) kjenner jeg bare min egen puls i magen...kjedelig! Jeg er førstegangs da, noen sier de kjenner tidligere liv på nr.2 og 3 osv..

Jeg kjenner liv hverdag oxo.

Spesiselt rett før jeg sovner, kjenner jeg det så er jeg lysvåken igjen, ligger å venter på neste bevegelse.

I dag kjente jeg det best når jeg lå på siden.

Jeg er bare i uke 14, men er 2gangs fødende jeg oxo.

Kjempe kos og kjenne at det er noe der.

Min mann er litt sjalu, han vil oxo kjenne, men det tar vel enda noen uker før han kan det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...