Gå til innhold

gullklump med søvnproblemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

har en gullklump på snart åtte mnd, han er håpløs til å legge seg....

kveldstell, grøt og pupp alt fint legger seg fint men etter en time gråter han, dette skjer hver kveld... vil ikke roe seg i senga igjen, eneste som nytter er at jeg o legger meg og han får ligge ve puppen, men våkner alikevel og gråter litt i løpet av natta. svært lite søvn på meg... noen gode pråd? når bør jeg legge han på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at han rett og slett sover en dupp, og at det ikke er "natta" for ham ennå?

Jenta mi (som hadde spesielt lite søvnbehov) sov mye bedre om natta når jeg la henne på samme tid som oss, eller bare litt før oss. Da våknet hun samtidig med oss om morgenen, og vi slapp å stå opp grytidlig. Deilig ;-)

Da jenta mi var 8 mnd, våknet hun også om natta, men hun sovnet igjen med en gang om hun fikk litt natt-pupp. Det som reddet min søvn var å samsove. Da kunne jeg bare amme henne i halvsøvne, og så sovnet vi fort igjen begge to.

Skrevet

Det der tror jeg er et vanlig problem for mange. Vi slet veldig, og tilslutt måtte vi også samsove, for å ta oss inn igjen litt. Nå er han 1 år, og våkner kun 1 gang om natten. da legges han halv åtte( i sin egen seng), våkner halv 3 og sover til syv. Anbefaler å lese the no cry sleep solution. der er mange gode tips.

Vi prøvde også å legge han 1 time senere enn vanlig en periode, og da hoppet han over den "times" søvnen (sov gjerne 2-3 timer) før han gav en lyd fra seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...