-carina- Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 En meget frisk og velopplagt åttiårig mann kom til legen for å få den årlige helsesjekken, og smilte fra øre til øre da legen spurte hvordan det sto til. Har aldri følt meg bedre, doktor. Jeg har nylig giftet meg med en ung dame på 20, og nå er hun gravid. Hva sier du til det? Hm, sa legen og ble sittende tankefull en liten stund. Så sa han til pasienten. Nå skal jeg fortelle deg en liten historie: Jeg kjente en gang en ivrig jeger som var på bjørnejakt i Alaska. En dag hørte han en bjørn like utenfor teltet og stormet ut for å skyte den, men i farten kom han til å ta med seg fiskestanga i stedet for geværet, uten å merke det. Han løftet fiskestanga, siktet på bjørnen, innbilte seg at han trakk av, og vet du hva? I samme øyeblikk falt bjørnen død om. Men det er umulig! utbrøt åttiåringen og ristet på hodet. - Det må ha vært en annen som skjøt med et ordentlig gevær! Nettopp, sa legen og klappet pasienten på skulderen. - Det var i grunnen det jeg ville frem til. :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå