-carina- Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 I morgen skal jeg på babykino og se på filmen... Den virker så artig på reklamen, så jeg gleder meg! Her er en link til musikkvideoen: http://specials.no.msn.com/musicandlyrics/musicvideo.aspx?wa=wsignin1.0 Dersom man ikke visste at dette er videoen til filmen, så ville man jammen tro at det er en ekte 80-talls låt, ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har sans for Hugh Grant og synes han velger bra filmer å spille i, så denne vil jeg ha med meg også, men det blir nok på dvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, ellers får du ta deg to Oslo-turer på en uke! ;o) Men du jobber vel på mandager du? Dessuten er det jo ett stykke inn "bare" for en film, da. Nå har jeg hørt på sangen så mange ganger, så nå har jeg fått litt dilla. Sitter og hører den "hele tiden" mens jeg dibber... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå