Gå til innhold

Sånn, da var mailen sendt!


-carina-

Anbefalte innlegg

Har litt venner rundt omkring i Norge og verden, forsøker liksom å holde dem oppdatert om mitt liv her hjemme i Norge. Men tiden har fløyet så utrolig fort etter at Karsten kom, så det har ikke blitt mye tid til mailing... Men i dag har Sten vært "barnevakt" og jeg har brukt fire timer på å skrive mail og rydde i innboksen! Så nå er alle mine venner informert!! Synes det er koselig å holde kontakt med folk, men jammen tar det litt tid... Men "heldigvis" er det ikke skrive-brev-alder lenger, e-mail bruker jeg jo myye kortere tid på i hvert fall! :o) Selv om det er koseligere å motta brev i postkassa enn den e-mailen hele tiden, da! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å få slike fellesmailer da :-) Jeg har nettopp fått mail fra ei venninne med videosnutter av jenta hennes på 2,5 år som danset sving og turnet i senga :-) Fin måte å ta del i livet til venner som man ikke ser så ofte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender faktisk ikke fellesmail... Jeg skriver en mail med enkelte hovedpunkter som er det samme til alle personer. Denne setter jeg inn i mailen og så fjerner og legger jeg til litt til hver enkelt, slik at mailen blir personlig... Så det er litt jobb denne mailskrivingen min! Når vi er ute og reiser blir det fellesmail, men når jeg skriver hjemmefra forsøker jeg å skrive personlige mail! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...