Gå til innhold

Hvilke reaksjoner fikk dere fra omverden..?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og da tenker jeg ikke på familie og venninner..

Men på andre folk..

Jeg har skikkelig dårlig samvttighet over og si at jeg faktisk av og til "små-gruer" meg til at magen begynner og bli stor, for da kan folk se av jeg er gravid.

jeg orker liksom ikke at det skal blir noe snakk ut av det..

Gruer meg faktisk veldig til og si det til skolen og jobben også..

På skolen tror jeg at det kommer til og bli litt sånn"barn, og mann passer ikke inn i dette yrket, vi skal jobbe 24/7, og jobben er det viktigste i livet vårt"

Og jeg vet at det kommer til og bli sånn at jeg har "ødelagt" mine sjanser..

Men det bryr ikke jeg meg en døyt om egentlig, for jeg har ikke tenkt til og jobbe med det jeg utdanner meg som, har bare lyst til og fullføre det jeg har begynt på, så jeg hvertfall har en utdannelse!!

Jeg jobber i en klesbutikk ved siden av skolen hvor de fleste vet om at jeg er gravid (jeg jobber med verdens herligste jenter) bortsett fra sjefen..

Er bare redd for at hun på en eller annen måte kommer til og "tvinge" meg til og si opp, i og med at det ikke er oppsigelsegrunn..

skjønner at dette er helt syke tanker og at det bare høres horibelt ut.. men måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

jeg syntes det faktisk er bedre nå som magen syntes :) det er koslig og folk virker som de syntes at det er koslig!

Sjefen har vært en knupp! og han er mann ;) hehe..

var mest redd for hva pappa kom til å si. men han har sagt at det var tøft gjort av meg å beholde og at han mener jeg kommer til å klare det kjempe bra!! :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...