Gå til innhold

skal kjøpe vogn - usikker. Kva merke bør eg velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hva du ser etter, da.

Tror du vil få tusen ulike anbefalinger. Hehe.

Du kan jo se litt på det forumet som heter barnevogndebatten.

Sist hadde vi en Teutonia Y2K (har den enda riktignok). Denne gangen blir det antakeligvis en Bugaboo Cameleon. Falt for vekten (den er lett!) og den store bagen. Bor i 4.uten heis, så vi er avhengig av en som er lett å bære med seg.

Om det ikke blir Bugaboo, blir det Emmaljunga City Cross. Liten og lett den også, men med mindre bag.

Hei. Jeg ville si at det kommer litt ann på hvor du bor. Vi har en simo kombi vogns som var veldig bra over alt. Det eneste er at den er litt stor, men var absolutt bedre enn de andre på barsels gruppa, da all snøen kom i 2006! ( kjenner en som hadde boogabu og strevde skikkelig i vinterværet! :0\ )

Hei! Anbefaler Bugaboo cameleon, søsteren min er så og si ekspert på vogner (har brukt 8 stk!!!!)og jeg har også helt fallt for den. Den er utrolig praktisk, fin og LETT, men litt dyr(ca. 8500,- i Norge, ca.6000,- nettkjøp), men den har du også i alle de årene barnet trenger å sitte i vogn!

Man får også kjøpt vinterhjul til Bugaboo, noe som absolutt anbefales siden vi bor nord for ekvator! Det er også mye ekstra utstyr til den bla.bilseteadaptor.

Så her blir det Bugaboo For ALLE penga!!:)

Lykke til med vognkjøp:)

Hilsen Lillemio 9 Aug.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...