Gå til innhold

Bleiestøtte i Bærum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet du hva--det der irriterer meg ogsaa. Jeg sendte en lang epost til renovasjonssektoren i kommunen for en tid tilbake, men har ennaa ikke hoert noe tilbake. De stoetter ikke toeybleier paa naavaerende tidspunkt, men jeg haaper jo paa respons paa eposten, da. Begynner aa tvile paa det, da de ennaa ikke har svart. Kan ikke du ogsaa skrive til dem og evt. oppmuntre andre til aa skrive? Kanskje de begynner med det dersom de ser et behov?

Jeg skal sende eposten min igjen om noen dager--naa har det gaatt vel lang tid uten at de har svart, gitt.

Kjempebra, Ut paa tur. Jeg skal kontakte dem igjen snart siden jeg ikke har hoert fra dem ennaa...mulig ogsaa ta en telefon etter at jeg har sendt eposten. Tror det er greit aa "plage" dem mest mulig med dette slik at de skjoenner at det er et behov. :-)

Det er jo faktisk veldig mange kommuner som gir stoette til toeybleier. Kenguruloftet har en liste med over 60 kommuner, og det kan godt hende det er flere ogsaa...

Venter med aa svare paa traaden din over til den kommer litt lengre ned paa siden...saa kan jeg "dytte" den opp...

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...