Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Vet at det kan være både i magen og ryggen, men er det langt oppe eller langt nede og hvis de setter seg i magen kjenner man de da i hele magen?
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg kjente det i ryggen ved min forrige fødsel. Det tok liksom tak i korsryggen,akkurat som menssmerter pleide å gjøre, bare mye mer intenst...
Fire småtroll Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg kjente det mest i korsryggen, men etterhvert er det vankelig å plassere dem. Var vondt nedover mot "åpningen" på alle kanter egentlig.. Men hos meg satt smertene ganske langt nede i både rygg og mage, ned den veien ungen jobber seg.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har kun hatt dem i magen, ikke noe i ryggen. Mener å huske at de satt i hele magen, men mest nede og ut mot sidene tror jeg. Som en sprengt følelse. Husker ikke helt, man glemmer jo slikt ;-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Rier kan oppleves både i mage,lysk, hofter og rygg. Alle steder på en gang, bare på en plass, eller som om en smerte som flytter på seg. Felles er at riene starter svakt, bygger seg opp i styrke, før de så "slipper". Smerten sitter oxo forholdsvis lavt - i hoftehøyde- enten en kjenner den bak eller fremme...
stormgutt + soljente Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Jeg kjente de bare i magen sist. Hadde en opplevelse av at det durte/ vibrerte svakt av en eller annen grunn, og var ikke i tvil om at dette var rier. Andre som har hatt den dure-opplevelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå