Gå til innhold

Etter å ha fulgt der, melder eg meg inn her jeg også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som har hatt ivf tre ganger, + to frys.

Har ikke tenkt å gi meg riktig enda, selv om vi ikke ar kommet i mål. Det må da klaffe en gang? Synes det er mange tøffe jenter her inne, Håper på å bli bedre kjent med flere i samme situasjon!

Klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

Velkommen hit!

Her er det mye god støtte og gode råd og hente. Nå har du jo mye erfaring allerede da, men veldig godt å få snakket ut her inne og få ut litt frustrasjon ol.............

Når skal du igang igjen?

Jeg begynte med spray på fredag, skal ha det 2 uttaket mitt i uke 15. Masse nerver nå, så sykmelder meg fra UL til vi har testet. Har ikke gjort det tidligere så nå vil jeg prøve det å bare ta det med ro:o)

Skal begynne med akupunktur imorgen og ha noen behandlinger før påske, håper på at det vil bedre forholdene i livmora. En undersøkelse har vist vitenskalpelig at akupuktur øker sjansene for å bli gravid-så ingenting må være uprøvd:o)

Klem

Skrevet

Velkommen Paris!

Dette er et bra forum, så absolutt. Mange tanker, følelser og spørsmål her hver dag. Spennende å følge med på hva som skjer med alle jentene her inne, så her vil du nok føle deg hjemme.

Godt du er igang i gjen snart da!

Klem

Skrevet

Hei du.

velkommen hit..

Det er fint at det er flere som vil dele erfaringer og meninger..

Skrevet

med en slik innstilling skal jeg love deg at det klaffer!!!!!!!!!!!!

LYKKE til til deg oxo

Smiler ")

gravid nå etter 2 forsøk, ul i neste uke for å se om det er hjerteslag

Skrevet

Hai Paris

Velkommen til oss:-)

Godt å høre at du ikke har gitt deg ennå.

Jeg holder selv på med 7 forsøk nå, og det er som du sier; en eller annen gang må det klaffe for oss!!

Ønsker deg lykke til videre med forsøk

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...