Gå til innhold

Etter å ha fulgt der, melder eg meg inn her jeg også!

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som har hatt ivf tre ganger, + to frys.

Har ikke tenkt å gi meg riktig enda, selv om vi ikke ar kommet i mål. Det må da klaffe en gang? Synes det er mange tøffe jenter her inne, Håper på å bli bedre kjent med flere i samme situasjon!

Klem:-)

Fortsetter under...

Hei:o)

Velkommen hit!

Her er det mye god støtte og gode råd og hente. Nå har du jo mye erfaring allerede da, men veldig godt å få snakket ut her inne og få ut litt frustrasjon ol.............

Når skal du igang igjen?

Jeg begynte med spray på fredag, skal ha det 2 uttaket mitt i uke 15. Masse nerver nå, så sykmelder meg fra UL til vi har testet. Har ikke gjort det tidligere så nå vil jeg prøve det å bare ta det med ro:o)

Skal begynne med akupunktur imorgen og ha noen behandlinger før påske, håper på at det vil bedre forholdene i livmora. En undersøkelse har vist vitenskalpelig at akupuktur øker sjansene for å bli gravid-så ingenting må være uprøvd:o)

Klem

Velkommen Paris!

Dette er et bra forum, så absolutt. Mange tanker, følelser og spørsmål her hver dag. Spennende å følge med på hva som skjer med alle jentene her inne, så her vil du nok føle deg hjemme.

Godt du er igang i gjen snart da!

Klem

Hai Paris

Velkommen til oss:-)

Godt å høre at du ikke har gitt deg ennå.

Jeg holder selv på med 7 forsøk nå, og det er som du sier; en eller annen gang må det klaffe for oss!!

Ønsker deg lykke til videre med forsøk

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...