sn70 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 er det noen som sliter med å bli gravid pga at mannen har antistoffer i sæden? Mannen min fikk vite at sædprøven hans hadde IgG50%. Er dette mye?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Mannen min har også antistoffer (mot calmydia) i sæden, husker ikke nivået. Vi har prøvd i snart 3 år, og jeg har aldri vært gravid. Vi har heller ikke lykkes etter 3 prøverørforsøk. Lykke til! :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 kanskje... ettersom jeg har forstått det så er det hovedsaklig 2 typer antistoffer de måler. mannen min fikk utslag på det ene,men gyn mente at det ikke trengte å bety noe. men jeg har en mistanke om at det kan være årsaken. vet ikke hvor jeg har det brevet,så aner ikke hva nivået var på....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 hei,nå fant jeg den rapporten. mannen min har 100% IgG antisfoff,men det står at det er usikkert om det betyr noe eller ikke pga at IgA er negativ. men nå i de seneste rapportene står det at det kan være derfor det ikke klaffer.men det vet man vel ikke før man har utført IVF...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå