Gå til innhold

gi meg tips til konfirmasjonen.....her er det tomt,så tenking mottas med takk :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger masse tips.

bordkort,innbydelser,pynt,osv osv.

kjenner jeg er tom for tankegang for tiden....

er veldig intresert i biler og mopeder den gutten her,så kom igjen.

hjelp ei gammel røy med ideer,hehe

;o)

Skrevet

hmmm...tenker så det knaker selv jeg.Har jentekonfirmant til høsten,og bør vel begynne å planlegge. Tror den enkle varianten med å kjøpe ferdig trykt på bokhandelen blir et alternativ. ;) Dåpen for lillegutt i januar var jeg såååå kreativ og laget alt av sånt selv, men er litt lei.... Ellers så jeg de hadde mange gode ideer på panduro hobby og hos foto knudsen på nettet har de mye hjelp å få om du har et par gode bilder...håper dette hjelper litt, taster ned om jeg kommer på noe annet...

Skrevet

Kanskje han har lyst til å delta i planleggingen? Vi gjorde det meste sammen, men jeg har jente riktignok. Vi dro til en butikk med masse lys og bordpynt, så plukket vi ut pynt og sånt sammen. Kjempekoselig. Bordkort lagde vi også sammen, limte på blomster o.a. på hvit kartong.

Guttene har jo også hatt kunst og håndverk på skolen, og har sikket noen ideer. Hva med et litt røft bord med små bildeler i krom, muttere og skruer...... (finnes mye i messing som kan bli pent) Og sort (eller mørk blå) nervøs fløyel som duk.....

Skrevet

har prøvd å få han til å komme med ideer,men neida ;o)

ser for meg et bord fult av motordeler,hehehe.helt han det da.

får skru sund mopeden å lage pynt.da blir han vel glad da......=)

blir vel å lage bordkort selv.mye fint å lage på datan.

får kidnappe han å dra han med på butikker snart...blir vel sånn "tvangsrunde" det.han liker ikke butikker han,hehe.

Skrevet

Har du søkt på ordet konfirmasjon her inne? Mener at jeg leste noen tips, blant annet med data som tema, men jeg husker selvsagt ikke akkurat hva og når det var...

Har i grunnen ikke så mange tips selv, det er jo lenge til vi skal ordne slikt (og det er ikke sikkert vi skal ha konf heller, hvis hun ligner på mora si...)

Skrevet

fant en link her engang.står alt om konfirmasjon.men jeg har ikke sett ennå ;o)

typisk meg det....får vel inn dit nå.skal bestille servietter,slik jeg gjorde til dåpen.ble veldig fine di,men dyre =) men hva gjør man ikke for en snart voksen gutt,hehe....tia flyr...hjelpes.....

Skrevet

Jeg ser for meg runde invitasjoner og bordkort, i form av et dekk. Tror kanskje jeg ikke ville hatt motordeler på bordet til pynt, men det er jo mye fint i krom som kan passe? Eller hva med invitasjoner som ligner på bilskilt, men med annen tekst? Bordkort som sånne EU-merker med landets bokstaver på, men i stedet skrive gjestens navn. Cacas har kakeformer der kaka blir en bil, er det for barnslig? Her er linken uansetthttp://webshop.cacas.no/xx062FHGFGCEDHFHDHEDCCOGIGBGMDPHDGFHDHDGJGPGOGJGEDNCGHDGFHCGOHCDNDBDADFCGGJHEGDGPGEGFDNEBEMEMCGGDGPGOGGGDGPGEGFDNCGGEGMGDGPGEGFDN

Invitasjoner og bordkort som ligner på førerkort?

Skal tenke og se om jeg kommer på flere "gode" idéer.

Skrevet

maud,du er genial !!!!! TAKK TAKK TAKK =0)

det blir vel supert.oioioiiiii,nå blir det knæsje greier,hehe

Skrevet

Tenk at det skal så lite til for å være genial :-D Hyggelig å kunne hjelpe til.

Skrevet

hmmm.kom inn på cacas,men ikke den andre linken der...for det var en link ja??? ;o)

Skrevet

Ja, det var en link, men dem ble veldig lang. Hvis du går inn på nettbutikk, alle produkter og klikker deg to-tre-fire sider frem, så er det to forskjellige kakeformer som har bilform.

Skrevet

Min konfirmant liker godt data.

Jeg skal derfor pynte bordene med å plukke sund tastatur,og strø bitene utover.

Som bordkort bruker vi cd-plater.Kan bruke både hele og halve.

Vi kommer også til å legge andre utrangerte pc-deler utover bordene,og henge cd-plater ned fra taket hvis mulig.

Skrevet

Gode idèr fra Lille Trille:o). Jeg har hatt to konfirmanter, det vi gjorde var å kjøpe glass fra IKEA og skrive navnet på gjesten og dato og navnet på konfirmanten på foten. Da kunde gjesten ta med seg glasset hjem som minne og present etter den store dagen.

Det var veldig morro og lage en tale til konfirmanten og fortelle gode minner fra barndommen. Tror det var høydpunktet for dem begge.

Det viktigste er nok at konfirmanten for en god følelse at de er i sentrum, da blir det en fin dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...