Gjest Skrevet 18. mars 2007 #1 Del Skrevet 18. mars 2007 ÅÅÅ... at jeg ikke kan lære! Jeg er så lei av at alt skal gå etter hans pipe hele tiden, og han ble jo veldig lei seg da jeg mente at det var ham alt stod på.. han mener at sex er noe som enn så lenge skal være noe som kun angår han og meg.. ikke snakk om prev/baby etc... Men det er da ikke så lett! Jeg sa at jeg føyer meg etter hans ønsker hele tiden; vedr prevensjon/samt prev.type, når han vil ha unger og jeg sa at jeg visste jo at han ikke var klar før om mange år! BLÆH:::: Godt å få ut litt frustrasjon.. Vi hadde inegn superkrangel, men likevel er det ikke gøy å ta opp temaet, særlig siden det alltid er jeg som bringer det på banen! Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8675351-typisk-at-jeg-m%C3%A5tte-starte-en-krangeldiskusjon-omkring-barnprevensjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mariposa- Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei:) Åh, jeg skjønner så godt hva du mener. I går spurte jeg forsiktig om han hadde lest de linkene jeg hadde sendt ham ang ladycomp og persona (ble vel litt inspirert etter å ha prata med deg på msn...). Han hadde ikke lest dem ennå... Ikke at jeg hadde forventa det egentlig, men blir så utålmodig. Og så sier han at han SKAL lese dem, men at han vil lese dem når han selv har lyst og ikke fordi jeg maser... Jo da, jeg skjønner den tankegangen, men hadde det ikke vært for at JEG tok opp dette temaet så ville han vel ALDRI hatt lyst til å lese om sånne ting? Så han må vel skjønne at jeg lurer på hvordan dette skal gå? Vi krangla vel ikke så mye akkurat, men jeg blir så frustert fordi han alltid sier han han ikke vet hva han skal si eller hvordan han skal si det. Lurer nesten på om jeg skal kjøpe han en bok om kommunikasjon *argh* Og så er det nesten alltid vi jentene som tar opp temaet! Jeg la forresten den boka min "taking charge of your fertility" oppe på bokhylla ved datamaskinen hans. Jeg så på den i stad. Den ligger den fortsatt, men den er snudd sånn at man ikke kan se hvilken bok det er... Han gidder vel ikke å lese den heller... Nei, jeg får bare smøre meg med tålmodighet tror jeg for dette kan ta laaaang tid. Jeg får gå og trene og bli kvitt både litt frustrasjoner og flesk, he he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8675351-typisk-at-jeg-m%C3%A5tte-starte-en-krangeldiskusjon-omkring-barnprevensjon/#findComment-8675535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 Skjønner så godt hva du mener! Alt skal gå etter deres pipe, og de gidder ikke tenke på kompromisser en gang. Det er så slitsomt at det ikke går an å snakke normalt om dette temaet, og finne løsninger som man gjør med alle andre problemer. Sender deg en stor trøsteklem og krysser fingrene for at det ordner seg snart. Ha en god dag du og! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8675351-typisk-at-jeg-m%C3%A5tte-starte-en-krangeldiskusjon-omkring-barnprevensjon/#findComment-8675610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå