kfitjar Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har hatt slimete utflod, noen gul/hvitt i flere måneder. Ser ut som snørr. Noen ganger kommer det lange strimler ut. Har alltid forhåpninger om at det skal komme litt gammelt blod i det, sånn at jeg kan si at slimproppen er gått. :-) Nå er jeg 36+ og den siste uka er det forsvunnet. ikke mer slimete utflod i det hele tatt. Nå har jeg "irritert" meg over det i flere mnd, og nå når jeg ikke har det lenger er det akkurat som jeg "savner" det. Men bare pga da virker fødselen enda lenger vekke........ Andre som har det sånt?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeppz. Jeg har hatt denne type utflod som du beskriver, tja, vertfall siste uken nå... Men det varierer mellom denne hvite, tjukke slime-utfloden, og helt tyntflytende blankt.... Går oxo og "venter på" å finne litt blodspor, i håp om at det skal være slimproppen:) Menmen..er bare 35 uker på vei enda, så må vel belage meg på å vente en stund til før noe skjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå