Gå til innhold

Bedre seint enn aldri...? Trening.

Anbefalte innlegg

Innser at det nå er drøye to måneder til fødselen. Har lenge tenkt på å begynne gjøre noen øvelser, men har blitt med tanken.... Går en del turer, men trener ikke mage/bekken etc.

Hva gjør dere - hvilke øvelser bør man ta, hva bør man egentlig trene opp? Eller er flere like late som meg.

Antar at hvis jeg starter nå, er det bedre enn ingenting :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8675240-bedre-seint-enn-aldri-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg på Gravid Yoga, og det er kjempe bra! For jeg har vært litt lat og ikke orket å ta tak i DET også, og orker egentlig ikke masse gåing nå heller pga bekkenet, og det har ikke fenget meg noe særlig heller å drive med andre treningsformer... Men yoga er veldig greit, utstrekning og rolig og godt for kropp og sjel. Gjør også øvelser for å "myke" opp bekkenet og får strukket på stive lemmer. Vi forbredes på en fin måte til fødselen ved å klargjøre kroppen!Har kjøpt en video med øvelser også, og da kan jeg ta det når det passer meg. Der jeg går skal de også ha mor og barn-Yoga i August, og etter påske skal far bli med og da tror jeg det blir litt fødselsgjennomgang, hvordan han kan hjelpe. Det blir spennende!

Ikke forsent å starte med det!

hei hei

jeg er instruktør på et treingssenter og joda...sant at det er bedre sent enn aldri MEN dette er ikke tiden for å begynne å trene liksom...vil anbefale deg svømming og gå turer...og for all del meld deg på ulike prtier for gravide..don`t worry

resten av treningsbiten hadde jeg lat vær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...