Gå til innhold

Nå kastet jeg ut sambo!!!


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Det er så mye som må gjøres her hjemme før vi skal reise til syden på tirsdag, og når jeg driver med det og han sitter i sofaen uten antydning til å hjelpe meg blir jeg SINNA! Så da kastet jeg han like godt ut, sammen med lillegutten vår, så jeg får gjort unna dette her alene.

Orker ikke at han skal sitte her å late ræva mens jeg sliter som en gal for å få orden her....

Har ikke vært alene hjemme her uten lillegutt før...(etter at han kom da altså) og sambo har aldri hatt han alene ute før heller.....scaaaaaryyy....:) Men det går sikkert helt fint :)

Deilig å være litt alene til tider og....

Nei folkens...skal jeg gå å rydde og vaske litt da...nå som jeg har sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde gjort det samme ;) Ikke ryddet og vasket da, men kost meg litt alene.. Men, samvittigheten sier vel no annet.

 

Så digg med sydentur da, dere får storkose dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi reiser også på tirsdag :)

skal til norge da :)

 

jeg har ikke noen planer om å vakse å rydde innen jeg drar.

det er fordi at jeg skal være vekk i 4 uker,mens samobern skal være alene hjemme i de 3 ukene.

så det eneste jeg skal gjøre innen vi reiser er å skifte på senga (han ba og tryglet om jeg ikke kunne gjøre det)

så skal jeg sørge for at skittentøyskurvene er tømt.

 

ikke mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei da skjønner jeg godt at du ikke gidder å gjøre noe hjemme, hadde ikke jeg heller giddi ;)

Gleder oss til å reise litt ja, få litt andre inntrykk og ikke minst SOOOOOOOOOL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...