Gå til innhold

Trene magen etter ks..


vannmann79

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jenta vår er nå 3 1/2 mnd og ble tatt nmed ks. Kan jeg begynne å trene magen igjen nå? Er ikke veldig glad i å trene, men det ser ut som jeg kan trenge litt styrketrening på mage og rumpe...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed at jeg kunne begynne pent med situps og mageøvelser etter 12 uker...

Her trengs det virkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det haste ks med komplikasjoner i såret etterpå. Begynte på pilates for 3 uker siden (snuppa er 12 uker nå)

 

Fikk beskjed om at jeg kunne begynne pent når jeg følte for det selv. Man merker fort om man klarer det. Dessuten er det jo ikke noe problem så lenge man ikke overdriver.

 

Men jeg lurer litt på om magemusklene ble tatt ut under ks.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare for overdrivelser her i gården i alle fall:) Kan nok virke som om muskler i både mage og baken ble tatt under ks syns jeg! Men så lenge en superdeilig unge er resultatet av det hele så får det vel greit at man ikke er like stram her og der som før:)

 

Lykke til med treningen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på styrketrening på spenst må etter 11 uker. legen sa det var greit. Men jeg kan love deg at du kjenner det hvis det gjør vondt.

Det var et par øvelser jeg syns var helt pyton, og da lå jeg der som en pudding! Sit ups gikk greit.

Det var vondt å trene noen ryggøvelser også, for da lå vi på magen på matta. Men det er i alle fall ikke noe fare for såret etter 12 uker sånn jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Ask blir jo 12 uker til tirsdag... men jeg gidder ikke trene.. selv om jeg burde.. magen ser jo ikke ut :/ men mannen min klager ikke, tvert imot.. så jeg har en unnskyldning overfor meg selv...

er bare ute og triller av og til.. og den veien opp til huset vårt er BRATT! er helt slapp og ubrukelig etter hver tur, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...