Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært inne på snart gravid og lest på symptomtråden der inne. Tror nok jeg har skummet meg gjennon 33 el 34 sider med innlegg jeg da. Jeg klarte liksom ikke å gi slipp på lesningen heller, men leste og leste og leste. For tenk om det var et symptom som noen hadde hatt som jeg enda ikke visste om????

Skuffelsen er enda ikke lagt seg etter lesningen, hehe... Bare kjente og kjære symptomer var det å lese om, ikke et eneste nytt symptom som jeg ikke hadde hørt om. Her er det visst ikke annet å gjøre enn å pines videre i usikkerhet fram til neste helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ingen symptomer før det var gått 5-6 dager over IKM annet enn at ikk TR kom. Så ta det kuli. Testet også negativ dagen etter IKM.Og da var jeg gravid.

Skrevet

Åh ja, et nytt og ukjent symptom - det hadde virkelig gjort susen! Med min etter hvert alt for omfattende erfaring med symptomer, så er det bare ett som virkelig er til å stole på og det er et blått kryss (beklager å måtte si det). Ikke en gang uteblivende tante er lengre noe symptom for meg i alle fall, for hun er absolutt ikke til å stole på om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...