Gå til innhold

Til dere som har hatt sa/ma og er gravide igjen.


aite

Anbefalte innlegg

Lurer på noe....jeg hadde en sa 27des. Er gravid igjen nå. 6+4. Er kjempelykkelig, men er så redd for å miste igjen.

 

Jeg har så vondt nederst i magen. Har hatt det i en uke nå. I tillegg kommer det litt brunt på papiret etter jeg har vært på do.

 

Er det noen som har det likens?

 

Min søster hadde for mange år siden en ma og ble gravid 1 mnd etterpå. Hun hadde også vondt nederst i magen da. Legen henne sa det skyldtes at kroppen ikke hadde ordnet opp med ma enda, og det kunne skyldes at det var vondt i magen. Men hennes spire satt likevel.

 

Men, klarer ikke helt å være rolig likevel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Det trenger ikke være noe alvorlig tror jeg....Har ikke opplevd det selv,men min venninne hadde det slik men det var ikke noe galt.Men synes ikke du skal gå å engste deg slik. Ring legen og be om en U.L....Da slipper du denne bekymringen.

Lykke til videre :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg mistet i MA i uke 8 i sommer ,blødde jeg så lite at jeg egentlig trodde alt var bra.Det som fikk meg til å gå til lege var at jeg ikke blødde en dråpe i mitt første svangerskap.

Jeg dro til legevakta,og der ringte de til gyn på ahus og fikk time for innvendig ul.

Jeg ville ringt og reist til legevakta i dag,si at du mistet i des,og at de må hjelpe deg! Der kan de ordne time til deg for innvendig ul i morgen!

Håper alt er bra med spiren din og ønsker lykke til

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...