Gå til innhold

Grrrrr..... ER SÅ LEEEEEI!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Makan til dritt... Har nesten ikke vært på bim de siste 2 ukene.

Hadde vel forventet ikm 22.feb...men fortsatt ikke sett noe til tanta 3,5 uker over ikm!!!

Spottet litt 10.-12. mars... Trodde tanta skulle komme da. Pleier ALDRI spotte- her kommer den for fullt når den først kommer. Men nei da, ble ikke noe mer ut av den spottingen heller. Testet negativt på ettermiddagen 13.mars.

Rart jeg er LEI?????? Hva skal man gjøre for å få den fordømte tanta da???????? Er ingen vits å teste mer heller...kan jo like så godt kaste testene ut vinduet. Blir like positive av det liksom... Haha, negativ jeg??????????

Fortsetter med sjokoladekaka mi jeg...kanskje det blir bedre da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8674533-grrrrr-er-s%C3%A5-leeeeei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy flate så forbaska kjedelig. Har hørt om noen som venter lenge på TR men så lenge da???....utrolig rart.

Føler med deg. Du får vel bare vente. Eller kanskje ta deg en tur til legen din med en urinprøve å finne hva det er frågan om.

Lykke til.

Annonse

å,hvilken sesong da?

fikk lastet ned først episode av sesong 3 her en dag,

men var skikkelig dårlig kvalitet.

legen kommer sikkert til å dyte i deg masse greier

for at du skal få stabil syklus,så da stiller vi likt

neste pp.

er på tide at vi gir oss på dette forumet snart!!

Jeg har det motsatt av deg turbotrollet... Jeg skulle ha ikm den 24 feb.. og fikk blødning den 28 og blør enda... og blør mer og mer.... Jeg hadde planer om å lage en spire nå denne måneden, men det ser jaggu "rødt" ut..... Trodde 19 skulle bli mitt lykketall, men den gang ei....Du kan få den lange mensen min om du vil:-)

Dolly: Har bare sett de 8 første episodene av sesong 2 ennå. Morsom serie :)

Kanskje akupunktur hadde vært noe for å stabilisere syklusen??

Doffine: Vet ikke hva som er verst jeg... jo forresten, det må være verst å blø så lenge. Kanskje vi kunne dele på slik at begge fikk 28 dagers helt stabil syklus uten noe tull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...