Gå til innhold

***SKRAVLETRÅD IKM UKE 14***

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi :)

"Lykke til" hehe.. men det går nok bra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe det klaffer ja. Er stadig optimist :) ...snart starter perioden med intens jakt på symptomer...hehe...... :)

Skrevet

Jeg henger meg på ;)

Jeg er inni min 1. PP og har IKM uke 14 (mer presist 7.april).

... dette er virkelig mer nervepirrende enn jeg noen gang hadde trodd.

Og for ferskinger som meg, hvor lenge må jeg vente med graviditetstesten?

... jeg føler meg gravid allerede og håper denne mensenfølelsen er et positivt tegn ;) - samboeren er i alle fall ganske så overbevist ;)

Skrevet

Du kan teste egentig når du vil, men det lureste er å vente til ikm..

Man kaaan få positiv test før, men det er ikke så stor % sjanse for det :)

Hvis du har ikm 7 april har du vel eggløsning nå, og er vel det denne mensfølelesen kommer av.. hvis du har litt sånn "murringer" ? ;)

Skrevet

Jeg vet om veldig mange som blir fort gravide etter SA. Selv prøvde vi nesten et år med første og så hadde jeg en SA. Ble gravid igjen etter to mnd. Mistet den også da for 3 uker siden så nå håper jeg på å bli gravid fort igjen. kjenner veldig mange også som ble fort gravide...

Men det gjelder nok ikke for alle, men mange tror jeg..

Skrevet

Hei igjen:)

Hvordan går det med dere jenter? har de fleste hatt el?

Nå får ikke jeg gjort noe mer fra eller til, for samboeren min har reist bort, så håper "de millionene" som jeg allerede har fått gjør jobben sin :)

Lurer på om jeg traff el i går, for det var vondt på høyre side(eggstokken) under samleie..hm.....mye å lure på her i verden ja:)

....Tiden vil vise......

(har funnet ut at jeg må være klisje-dronningen) ;)

Skrevet

halla jenter:) hvordan er det med dere i dag da?

Skrevet

hei hei :)

Jeg vet ikke helt hva som skjer jeg, men det stakk litt i underlivet i 10 sek idag, ligner mistenkelig på eggløsning-stikk, men jeg var ganske så sikker på jeg hadde hatt el allerede jeg da :)

men men, det kan jo ha vært noe annet..

Kanskje jeg bare må kjøre på idag og da ;)

Skrevet

hmmm...ingen her i kveld da????

Skrevet

Halloen:)

Nå tror jeg el er over for min del, men er ikke sikker. Men samboeren har jo reist så.......får ikke gjort noe fra eller til.

Krysse fingre kan jeg gjøre...og jammen kan jeg krysse bena også i kveld:)

Alt bra med dere...og jakten på el? :)

Skrevet

hehe :) ja det tror jeg jeg kan gjøre og..

Orker ikke ta en siste "safety" runde idag..

Skal opp kl 6 imorgen tidlig å trene før jobb, så blir nok senga på meg nå :)

Jeg har egentlig en helt grei følelse når det gjelder klaff denne pp, så nå gjenstår det bare og se, og begynne jakten på symptomene.. hehe :)

Gale damer ;)

Skrevet

Trene før jobb ja, det står det respekt av. Jeg har aldri kommet lenger enn med tanken :)

Jepp, nå begynner jakten på symptomene, det skal jeg love deg. Skal prøve å ikke ta helt av da ;)

Vi må holde kontakten slik at vi kan være gale damer sammen :)

Har ingen aning hva jeg tror og føler for denne pp......

Tvi-tvi til alle :)

Skrevet

Hei!

Er innom og kikker litt i første omgang. Funderer og spekulerer litt. Jeg har barn før, men har fått en gryende lyst til å prøve igjen, før det aller siste toget går.... Kjenner igjen mye som skrives her, utålmodig venting, håp, beregne dager, irritasjon over gubbens fravær hvis det kolliderer med ventet EL, ivrig tolking av kroppens signaler, skuffelser iblant og gleder. Flere bekjente har endt med å adoptere, de har ihvertfall sluppet dette: Under fødsel, har jeg forbannet meg selv og min iver etter dette, F... hva har jeg gjort, ANGRER, ANGRER!!!!!!!, Hvorfor i all verden skulle jeg være så ivrig?!! Men når alt er kommet vel i havn, blir selvfølgelig det meste glemt....

Vil få lov å tipse nye prøvere, utfra noen av mine erfaringer: etter forsøksrunder har jeg ligget på ryggen, med bøyde knær, en stund, for å hjelpe "svømmerene" oppover. Det rådet hadde jeg lest. Tror faktisk at det hjelper. Etter "sikre fulltreffere" har jeg hver gang kjent begynnende murringer både øverst i underlivet og i brystene, allerede etter ca. tre dager. Både når jeg har begynt på fullførte svangerskap og de gangene jeg har hatt mistanke, uten at det ble til noe likevel… (hadde en kraftig SA i uke 10 uten å ha testet en gang, hadde hatt en liten mistanke men glemte tiden og symptomene avtok, ellers har det endt som forsinket mens). Hvis murringene har fortsatt, har det vært et lovende tegn. Når murring og lett kvalme har gitt seg etter noen dager/par uker, har det alltid gått galt. Lykke til, alle sammen!

Skrevet

nei jeg føler jo positivt alle pp jeg da, men det er jo som regel ikke noe ;)

Ingenting er mere hypokondere enn damer som prøver.. hehe :)

Skrevet

Hei.

Endelig helg:)

Vi/Jeg har ikm i påskeuka, og da skal vi på hytta med svigers. Synes jeg ser meg selv sitte på utedoen der og tisser på testpinnen ;) hehe........

Håper at jeg har en del symptomer til helgen slik at jeg våger å ta en test før vi drar:)

Dere da, bort i påskeuka??

Skrevet

Jeg skal være hjemme i påsken jeg..

Moren min kommer på besøk fra Spania, så da får vi bare være hjemme, og feire bursdagen min på forskudd ;)

Hehe, hadde jo vært morsomt å finne ut at man er gravid på en utedo da ;) Får krysse fingrene for det..

Jeg har en del stikkinger i underlivet, men jeg føler ikke at det er noe tegn på graviditet.. Pleier dessverre å ha en del stikkinger i underlivet mellom ikm og mens ;(

Skrevet

Dytter denne litt jeg ;)

Skrevet

Det går sakte men sikkert mot ikm, men fortsatt lenge til.....sukk......

I går var jeg på fest med jobben, drakk ikke selvfølgelig. Det er litt kjedelig med prøvetiden, at man ikke kan drikke, særlig da tanta kommer like etterpå.

Så jeg var "taxi" i går..... :)

Jeg krysser fingre for oss alle, nå skal vi bli gravide!!

Ha en god Søndag ;)

Skrevet

Jeg fikk vite at tvillingbroren til samboern min og dama hans er gravid med enda en igår jeg da..

Og de prøvde ikke engang..

Så dette blir 2. mann for dem, om det går bra da, og ingen på oss :(

Men om jeg er gravid denne mnd hadde jo det vært veldig moro da ! Går gravid samtidig.. hehe

Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen din angående at noen får det til på en, to, tre, mens andre bruker lang tiiid. Det er urettferdig ja. Men man får gjort lite med det :(

Det hadde jo vært TOPP om det klaffet for deg nå altså, moro å gå gravid sammen med noen da:)

Det er jo ofte det venninner drømmer om....

Jeg unner deg en bebbis nå! Tvi-tvi fra meg;)

Skrevet

nei selvfølgelig, kan jo ikke tenke sånn :) hehe..

Er bare et lite slag i trynet, men er vel over til imorgen tenker jeg!

:)

Skrevet

Det er en naturlig reaksjon det da. Du prøver og prøver, og så hører du stadig om folk som blir gravide raskt. Det er jo urettferdig.

Men i desember skal det skje :)

Skrevet

Det er så lenge til ikm :(

Hvertfall når jeg var sikker på at 5 april var på torsdag et øyeblikk, men men.. Jeg hvertfall feire fra fredag da. Går jo tiden mye fortere ;)

hehe.. Ikke mange andre enn prøvere som venter på mensen.. hehe

Skrevet

Hei.

Miriam, jeg ser at du er den siste som har skrevet på denne tråden, men får ikke opp innlegget ditt. Irriterende.......

Har du noen følese av at spiren sitter? jeg har ingen følese av det.......litt tidlig enda da.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...