Gå til innhold

***SKRAVLETRÅD IKM UKE 14***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Miriam_:

Det var veldig leit og høre:(

man kan ikke miste håpet , så det er vel bare og prøve igjen, det er mange som blir gravid på ingentid etter ma/sa,

så får håpe du er en av dem....

prøvd lenge da? bran fra før?

Forskjellen på ma og sa er at fosteret dør inni deg og kan være der mange uker uten at du merker det.. Må ikke nødvendigvis skrape ut, men som regel må man det :)

Jeg har ingen barn fra før.. er jo ganske ung da, så jeg har jo god tid på meg å få barn da, men vi har jo prøvd effektivt i 16 mnd, og med de 2 gangene jeg mistet så er edt vel 21 mnd tilsammen..

Men det er jo veldig hyggelig å vite selv at man er gravid når man er det da.. er jo en veldig deilig følelse! :)

og der da?? :)

jeg har heller ingen barn fra før. men sambo har 2 nydlige jenter. Er vel kanskje i min beste alder for å få barn. blir 24 i sommer. jeg sluttet på p-piller på januar,så det er vår 2pp nå, men er evig opptimist,prøver å ikke tenke så mye på det,men det er enklere sagt enn gjort gitt...:) Det er vel den her tiden som er verst, når el nermer seg og når ikm nermer seg.... men det er vel bare å vente og se. føler meg litt nymfo i uken her..hehehe

Annonse

hehe :) ja jeg kjenner til den!!

Samboern min får jo helt sjokk..

Må jo si det er litt mere lystbetont rundt el.. hehe :)

Det er ikke så bra å tenke for mye på det tror jeg, men herregud det gå rjo ikke an å IKKE tenke på det, når det er noe du vil ha så fælt..

Vi har det ikke lett vi jentene ;)

Jeg har ingen barn jeg heller. Er ikke tante engang.....men det kommer nok det og.

Den tiden mellom el og ikm er så spennende....men hadde vært koselig om det kunne endt med en positiv test denne gang.......samme med dere, slik at vi kan fortsette å følge hverandre :)

det hadde vært kjempefint om vi kunne ha fått rykket opp til 1.trim sammen, og fulg hverandre frem til verdens vakreste julegave har kommet til verden:) så det er bare å krysse det som krysses kan

( kanskje ikke føttene denne uka da...tihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...