Gå til innhold

***SKRAVLETRÅD IKM UKE 14***

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lager en tråd til oss der vi kan få ut litt spenning, glede, frustrasjon osv. :)

I det siste har jeg hatt veldig ustabile sykluser, men jeg regner med at det blir i uke 14.

Som dere håper jeg å få verdens beste julegave, det hadde vært noe det.......lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8673662-skravletr%C3%A5d-ikm-uke-14/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikm 5 /4..

Er ikke lenge til el nå, så får kjøre på denne uken.. hehe :)

Er ikke helt sikker på syklusen min selv etter ma, men jeg er ganske så sikker på den er på 28 - 29 dager !

Det måtte jo vært verdens beste julegave ja :)

har ikm ca 6/4

er ikke helt sikker på syklusen min, sluttet på p-pillen på januar. så det kan hende at min kjære kropp ikke har kommet seg til hektene ennå, målte/sjekket ikke om jeg hadde el forrige måned,men jeg hadde murringene som jeg hører folk har når de har el,men tar ting litt som de kommer.

men ønsker så svært en liten kul på magen snart, og etterflulgt av barneskrik til julegave:)

Så vi får krysse fingre jenter på at uke 14 er uka vår:)

Flott at dere slenger dere på denne tråd. Koselig å snakke med noen i samme situasjon.

Jeg er litt usikker på når jeg har el.....veit sånn ca. så det er bare å kjøre på i den perioden ja :)

Bruker dere el-tester? Jeg har ikke vært prøver så lenge så jeg prøver ikke å stresse så mye med det å bli gravid........kan hende jeg begynner med el-tester etterhvert.

HEi dere !

HAr satset på¨at uke 14 er den heldige vinner av x-antall gravide, ja !!!

Her skal det satses !!!

HAdde ventet å finne EL rundt den 22, men nå lurer jeg på om kroppen driver på med litt juks/ tjuvstart her... har hatt EL slim og murringer de siste dagene, så det spørs om vi tar en litt rask en denne måneden ...hehehe...bare kom, sier jeg - skal iallefall få inn en fulltreffer annen hver dag fremover, så da får vi se :):):)

Får ikke positive EL tester, jeg. Har forsøkt noen ganger. HAr tempet en del måneder og finner lett hvor El har vært. Denne måneden vil ikke min kjære være aktiv deltager på hverken temping eller annet.. så vi tar det litt mer med ro..... sånn er det når man holder på for 12te pp...... ikke like lett å holde koken, nei !!!

Lykke til da jenter :)

Vi satser på at uke 14 blir en glad-uke ja!

Det virker ikke som du har mistet koken iallefall da TussiLussi, du virker optimistisk og energisk. Sånn skal det være :)

Har du el-slim nå må du bare henge i ja.

Vi kjører på annenhver dag, så får håpe det lykkes:)

Tvi-tvi til alle sammen.

Annonse

Er det annen hver dag som er best ?

Vi har sex omtrent hver dag vi da..

Jeg vet jo at det tar litt tid å produsere disse små svømmerne etter at det er "tømt" men det blir jo ikke helt tømt etter en gang :) eller tar jeg helt feil ?? hehe :)

Hei.

Har ikke så mye erfaring og kunnskap på dette området jeg heller. Men hører og leser en del.

Grunnen til at vi har sex annenhver dag er at syklusene mine har vært helt bingo(variert fra 30 til 45 dager), så aner ikke når el er. Så med annenhver dag er det god sjanse for å treffe el.

Det er iallefall taktikken så langt.....så får vi se om den må endres :)

Gjør nok ingenting å ha sex hver dag, man gjør som man selv føler. Så bare kos dere :)

Annonse

Nei vi får da ikke tro at det skulle gjøre noe ;)

Jeg har veldig mye el slim nå jeg.. tror jeg da.. har ikke tenkt på sånn ting før nå, men etter å ha mistet for andre gang så vil jeg bli gravid igjen FORT!!! hehe :)

Hvor tidlig er det man egentlig får el-slim ?

Jeg anbefaler deg å gå inn på siden pernille.info , der står det mye om bl.a. el-slim. Den siden har iallefall vært nyttig for meg :)

Ser ikke ut til at vi er så mange ikm uke 14 jenter? Kanskje vi bare er litt tidlig ute.......ikke veit jeg :)

Ja har vært inne på den siden, men jeg skjønte ikke så veldig mye ut av det.. hehe :) men jeg bare kjører på uansett! ;)

Nei det ser ikke sånn ut.. er mulig det er litt tidlig da.. jeg har jo ikke hatt el enda, så det er vel mange andre som ikke har hatt det heller..

Men det bør jo være en del forrige pp :)

28 dagers sykluser høres greit ut...iallefall som prøver. Jeg ligger oftest rund 32 dager, men syklusen min er ikke stabil.

Selvom man leser om el-slim, så er det så individuelt uansett......så holdningen di "kjører på" er perfekt :)

Jeg har en god følelse for denne perioden jeg altså, har el i disse dager :)

Kanskje det er en del som venter til de kan få januar baby. Har jo vært stadig diskursjoner her inne om at noen ikke vil ha baby så sent på året? Hva tror du/dere om den teorien?

Jeg må jo si at jeg har tenkt på sånne ting FØR jeg begynte å prøve !

Før tenkte jeg at barna mine skulle bli født tidlig på året og sånn, men det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt lenger.. :)

Jeg mener det at uansett når du er født på året så er det en eller annen kjip ting med det.. Det å være yngst i klassen må en eller annen være uansett :) Er jo positivt når du er 39 og alle andre du gikk i klasse med 40.. hehe..

Pluss at hvis man hopper over en pp, så tar du jo sjangsen på å hoppe over akkurat den mnd det kunne sitte en spire ;)

Du da??

Jeg også ville (før jeg ble prøver) få barn tidlig på året, jeg har bursdag i februar selv og har vært fornøyd med det.

Men nå bryr jeg meg ikke, er det samme for meg når barnet kommer.

Jeg har ei venninne som bruker den metoden du beskrev, hun har bursdag i desember, og skryter av at hun er yngre enn meg..... :)

Så som du sier, det er positive og negative sider med alt her i livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...