Gå til innhold

Mange av dere som bruker å være-------

Anbefalte innlegg

kvalme og spy i perioder, med sinnsykt vondt i korsryggen, hodepine, og veeeeeldig vondt i underlivet?? JEg er så dritt lei av pcos, er så dåååårlig i perioder at jeg bare vil legge meg i senga og bli der til neste århundre!!..

Vi prøver å bli gravid, har prøvd i 14 mnd nå, er redd for at dette kan ta lengre tid enn vi trodde.. skal begynne på metformin så snart jeg ikke er så dårlig, noen av dere som har erfaringer med metformin`?

klem

Fortsetter under...

hei!

du bør få legen til å sjekke blodsukkeret ditt, både fastende blodsukker og blodsukkerbelastning!da kan legen se om du har for høyt blodsukker eller insulinresistens, dette er veldig sannsynlig hvis du er overvektig i tillegg...jeg har nettopp begynt med metformin og føler meg bedre,mye mindre godterisjuk og mer normal apetitt, litt bivirkninger med luft i magen og diare de første to ukene...håper jeg kan gå ned i vekt også.du bør absolutt prøve metformin...det er ikke farlig..dessuten er det usunt å gå rundt med for høyt eller ustabilt blodsukker lenge,kan utvikle seg til type 2 diabetes..ikke for å skremme deg, men har opplevd det selv, og ønsket at pcos ble oppdaget mye før.Hvis dette ikke virker må du præve hormontabletter ev.operasjon med lapskopi.lykke til

takk for svar, har fått utskrevet metformin etter å ha vært på sykehuset, så skal starte på de etter endt antibiotika kur, har hatt sånn smerter "midt" i underlivet, der blære/livmor er.. var ikke Uvi, så får bli bedre av det før jeg begynner på metformin. ;)

Annonse

Metformin gjorde meg trøtt og uopplagt og SINNSYKT kvalm i 3 uker - og denne perioden hadde jeg store luftplager i magen - ikke diare - men nå virker det som det begynner hjelpe - mensen er nå stabil.. så det er jo lov håpe...

Men jeg synes det ahr vært et forsøk - jeg har ikke opplevd at søthungret er blitt mindre.. mn viss dette hjelper på blodsukkret å senskader - går eg gjerne på disse tab!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...