Gå til innhold

Oktober: Snakker om å snu seg i sengen...


Lille søtnos

Anbefalte innlegg

Nå har hun i tillegg til å snu seg fra rygg til mage og omvendt, begynt å turne litt rundt i sengen. Det begynte med at hun sparket bena opp langs siden av sengen, og jeg flytter henne tilbake. Her om dagen kom hun imidlertidig litt lenger. Hun sparket fra på siden som hun pleier samtidig som hun flytter overkroppen, men nå kom hun så langt at hodet havnet ved fotenden og bena ved hodeenden. Litt av en krabat...

Dette skjer heldigvis bare på dagtid når jeg er tilstede. På natten ligger hun rolig i riktig retning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHA som å se mi snuppe det :) men hun gjør dette på natta hun, så vi må oppe å snu henne for hun begynner å gråte for at foten sitter fast eller hun ligger på magen da klarer hun ikke å sove. Så hun har blitt rimelig aktiv kan man si. Har hørt noen bruker pose som barna ligger i om natten sånn at de ikke klarer å bevege seg rundt i senga men vet ikke om jeg vil prøve det hmmmm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. kjenner meg igjen.. Aileen(snart 5 månd) er veldig aktiv.. For ca. 1 måned siden da jeg skulle ta henne opp av senga, da lå hun på magen og hadde snudd seg rundt slik at hun lå med beina i hodeenden og helt inntil kanten av senga, og i tillegg så hadde hun tatt av seg sokkene og pysjbuksa si.. Har vurdert sånn nattpose for jeg våkner ofte om natta av at hun ligger å kaver på magen og da freser hun :o) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har kjøpt pose til vesla, da hun var så fæl til å sparke av seg dyna, og nå i det siste har hun også snudd seg litt...mest over til siden da. Syntes Grobag'en var superduper. Trenger ikke dyne egentlig...iallefall ikke om det er mellom 16 og 20 grader i rommet. Selv syntes jeg det virker kaldt da det er 16 grader, så hun har over seg dyne da. Om noe ønsker å kjøpe denne posen, så har de den på www.barnetrend.no, og på www.alexi.no har de også en variant hvor man kan binde fast posen i sengen, så kommer de iallefall ikke rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...