Gå til innhold

Er det berre meg som fikk en liten baby i desember?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mi jente var 1870 og 44 cm lang. Tenkte kanskje det var flere som hadde fått en liten en, men det ser ikke sånn ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tryne. Hvordan går det med dere? Fikk jo en liten en, men ikke så liten som deg. Hvordan står det til med den lille nå? Blitt stor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt var jo 2773 gram :) Men har vokst seg stor nå, veide 5910 gram på 3 mnd kontrollen forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt stor ja, nærmer seg 5 kg, hvis hun ikke nesten er det da. Skal på 3 mnd kontoll i måren, så da får vi vite det. men er ikke rart hun la på seg i rekord fart i begynnelsen, jeg måtte mate henne hver 3 time heeeeeeeeeeeeeeeeele døgnet. I tillegg så var hun så slapp, så jeg brukte 45 min på å få i henne mat, så måtte jeg pumpe meg. Jeg hadde null søvn den første 1,5 mnd.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mira er jo ingen tungvekter akkurat da :-) Var 2995g, 47 cm og 30 cm hode ved fødsel (24 dager før termin. Var nede i 2700 etter fødsel, er nå 3 mnd og veier 4600 g, 60 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vår lillegutt kom til 21.12.06, 6 uker før termin og var 2630gr. men til tross for at han har hatt både kikhoste og rs virus er han alt blitt 6500gr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel ble tatt med ks 4 uker før termin. var 2704 gram og ca. 45 cm lang. Er blitt lang og passe rund nå da =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryne: hvorfor var jenta di så lita?

Vi fikk liten baby, hun ble født 13 desember, og veide 1943 gram og var 43 cm. Hun var 5 kg akkurat og 54 cm på 3 mnd kontrollen nå. hun ble født nesten 8 uker før tiden. 32+3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...