Gå til innhold

Kryp strømpebukse...


mammasgojente

Anbefalte innlegg

jeg vet noen av dere snakket om kryp strømpebukse tidligere. Emma har ennå ikke begynt å åle, men sliter litt med å komme fremover (kommer seg kjempefint rundt og rundt, og bakover)

 

vil dere anbefale å kjøpe kryp strømpebukse? de er jo ganske dyre, så vil helst ikke kjøpe om det ikke er verdt pengene?? og så står det at de er små på str.. hvor små syntes dere de er da? rekker det med str 80/86 da?

 

er det ellers noen som har noen tøfler å anbefale?? som kan hjelpe på "frasparket"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste ett tips her inne om å klippe hull over tærne på slike anti-skli sokker og bare dra de opp på fote, siden slike strømpebukser koster en del.

 

Sikekrt noen som vet hva jeg mener som kan forklare litt bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på strømpebuksene men kjøpte ikke, kjøpte anti-sklimerker men har ikke strøket de på, og Nora begynte å krabbe helt av seg selv...

Det jeg mener er at utviklingen kommer av seg selv også uten hjelpemidler som kanskje til tider kan være litt dyre. Det å bruke sokker med antiskli under, for å dra de opp over kneet, er en kjempeide, synes jeg.

 

Anti-sklimerkene tenkte jeg forøvrig å spare til ullsokker til neste år;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte str80/86, hun drukner i den, så vi får ikke brukt den. Så storesøsteren bruker den som vanlig strømpebukse istedet. Syntes den var litt oppskrytt, kjøper heller sånne antiskli mokkasiner på H&M til 49kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer tre små her... Karsten har ikke begynt å krabbe enda da, riktignok. Men han klarer fint å dra seg opp til knestående uten anti-skli. Men kommer heller til å bruke penger på gode anti-skli sokker når han skal begynne å gå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...