Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mamma270974!!!

Jeg vet ikke om det var meg du spurte, men jeg kan jo svare alikevel*tihi*

Vi har prøvd å bli gravide i over 1 år.. Har gått på enkel pergo og det er først NÅ jeg vet at jeg har EL (jeg går nå på dobbel pergo)

Så jeg håper virkelig at ting vil skje her nå... Det er et ønska barn uansett ;)

Har du prøvd lenge eller? Jeg ønsker deg masse lykke til neste helg.

Ja, jeg satser på at vi begge blir gravide denne gangen ;) Hadde vært gøy :)

Hei MeLittel. ja det var deg jeg svarte:o)) vi har prøvd i 4 år, har hatt mine runder med pergotime. jeg ble gravid i november men mistet igjen i januar, så jeg håper denne gangen at det skal klaffe, jeg har aldri tatt eggløsnings tester før så tenkte og prøve det nå, men vet liksom ikke helt når jeg skal begynne å ta de! JAAAA det skal klaffe for oss begge denne gangen, jeg skal krysse alt jeg har for deg og meg:o)) så det blir vel bare sengen neste helg hihi. mange klemmer

Hellu mamma270974!!! :)

Jeg har aldri hatt EL tester før jeg heller.. Jeg kjøpte noen fra internett...

Veldig billige og utrolig fort gjort.. Bestilte de på søndag og fikk de på tirsdag :o

Her er siden hvis du ikke allerede har fått den av noen da ;)

http://www.billige-tester.no/index.php

Jeg ønsker deg lykke til til helgen... Vær flinke ;) hehe...

Lurer på om det har skjedd noe hos meg jeg... Spennende :)

*klem*

Annonse

Hei MeLittel. vi satser på i helgen at det skal skje ett under hos oss begge to eller! vi får hoppe i høyet i hele helgen hihi. Jeg har sendt inn bestilling på at jeg og du skal få ett eller to egg i oss i helgen:o)). Når hadde du eggløsning da?? ååå jeg er jo sånn at jeg tar graviditets test en uke etter eggløsning jeg:o( kansje ikke alltid så lurt men jeg klarer ikke vente. Venter spendt på å høre fra deg igjen, og om den er positiv hos deg. masse lykke til. mange klemmer.

Heisann mamma270974 :)

Jeg hadde EL i helga jeg :o Så jeg håper at det klaffa :o Utrolig spent hvertfall.. Både jeg og gubben :o *tihi*

Jeg pleier å teste mye tidligere jeg og.. Jeg klarer heller ikke å vente... *ler* Kvinnfolk :P

Ønsker deg kjempe masse lykke til til helga... :D

Tru meg at du skal få vite hva den testen viser da :P *tihi*

Jeg vil vite hvordan det gikk med deg og ;)

Mange klemmer fra Tønsberg :)

ÅÅÅÅÅ nå er jeg så spendt, jeg har jo bestilt en baby til deg denne mnd:o)) du må si det til meg med engang.

Jeg skal jo hompe i hele helgen, skal begynne med EL test fra torsdag så her skal vi ikke gjør annet enn å ha sex hihi.

Tenker masse på deg disse dagen, krysser fingre og alt annet for at den testen er positiv:o))

Mange super klemmer fra Bergen

HEI SNUPPELUPPEN:O)) HIHI ja skal være hjulbent og god på mandag hehe:) Ja når du har tatt testen må du si det til meg med engang, har på følelsen at du får to KJEMPE sterke streker.

Masse lykke til med testen.

*mange klemmer*

mamma270974

Annonse

Hei MeLittle og mammaxxxx - første gang for meg på denne sida. Veldig godt å kjenne seg mindre aleine når det gjelder håp og skuffelse.......så tusen takk!!!!

Vi har forsøkt i ca 9 mnd nå. Tror vi har kost oss på alle de riktige tidspunktene, men er fortsatt litt usikker på om jeg har EL. Har ikke sett noe klar temp stigning, har prøvd et par mnd. Temp stiger liksom rett etter mens, kanskje dag 4-5. Evt stiger den noe senere og går ned igjen. Trodde den skulle forbil en halv grad høyere gjennom resten av syklus. Tante rød kommer som en klokke hver 26-27 dag, vet ikke om man kan ha den og ikke EL? Det er rart å ha vært kvinne i 33 år og føle seg så inkapabel på egen kropp :)

Lykke til til dere begge to!! Jeg slutter meg til de gode vibber og sender fire skarpe flotte streker!!!

Klemmer!!!

Sparkling

Heiiiiiiiiiiiiiii sparkling. jeg vil råde deg til og kjøpe clerblue sine eggløsnings tester, de er kjempe kjekk å ha, så hopper du i høyet fra 12 dag etter første mens dag og 7 dager fram over. vi får håpe vi får 6 VELDIG sterke streker. vi har prøvd i 4 år har hatt 2 aborter men denne gangen skal det klaffe helt.

*lykke til og du får 2 sterke streker denne gangen du også*

mange lykke klemmer*

Tusen takk for det. Da blir det blir testing og høy hopping på oss fremover. Temp metoden var litt vanskelig for meg :) Ser du har fått barn fra før, da er det vel bare et spørsmål om tid og tålmod før det sitter igjen som det skal. Det er nå godt naturen ordner opp i det som ikke er "liv laga" så er det en blid og frisk godunge i andre enden som venter på deg! Vi er begge født i 1974, og da er vi nå slett ikke gamle enda! Å neida. Ung foler :)

Masse lykke støv til deg og alle andre som sliter ********

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...