Gå til innhold

Irmelinn og kokosyklus:)

Anbefalte innlegg

Hei snuppa!!

Jeg laget en ny tråd, orket ikke prøve å lete frem den andre. Sikkert heeelt bakerst nå:)

Hvordan går det med mormoren din? kommer hun seg hjem igjen snart?

Har du det bra? TR har reist igjen, håper jeg:) Nå er det en ny spennende periode. Kanskje EL kommer denne måneden?

Synes ikke du også at når først TR er over, blir det veldig spennende å se hva som skjer denne måneden? he he.

Jeg prøver å ikke stresse. Må innrømme at jeg tok en gravidtest fredag morgen. Etter å ha hatt en kraftig TR:) tisset på feil ende av stiksen, så den sa meg veldig lite... ha ha! Vet ikke hva jeg tenkte!

I går var det første skikkelige vårdagen her i Oslo... det har vært før, men da har jeg jobbet:)

Vi tuslet rolig gjennom Grunerløkka i sola. Nederst på Grunerløkka har de en minigolfbane som var åpen. Det var kjempegøy! kjærsten min er så kul, jeg ler og ler sammen med han altså! Vi spilte om hvem som skulle spandere lunsj:) Jeg vant!!

Tusla rundt hele byen i går, det var utrolig deilig.

Denne uka har vært helvete altså. Sånn vil jeg ikke ha det igjen!

Jeg kommer ikke til å jobbe fulltid når vi har barn. Det perfekte hadde vært hvis vi begge jobber 80% stilling.

Vi har diskutert litt i helgen. Må vi egentlig ha hus? Hva vil vi bruke tiden vår på? Vi håper vi greier å få det til slik at vi har mest mulig tid til barna istedet for å bruke all tiden på hus og hjem.

Det er veldig morro å diskutere slike ting. Vi bestemte oss iallefall for at vi kan bo her i noen år til. Det var veldig deilig! Selv om det bare er 50 kvm og ett soverom.. hvor mye plass tar egentlig en baby? Tror dette skal gå fint jeg:) bare vi innstiller oss på det.

Hvilken linje tar du på videregående? Jeg husker ikke hva du skrev. Hva planlegger du videre?

Håper du fortsetter å svare, selv om jeg ikke er her hver dag. Jeg krysser fingrene for en baby i magen din denne måneden:)

Ha en fin dag:)

jeg har stratos i kjøleskapet...mmmmm den tar jeg til frokost!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8672743-irmelinn-og-kokosyklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Nå er det noen dager siden jeg har vært her inne. Var jo greit med en ny tråd. Den forsvant vell den andre hehe.

Mormor har det bra nå. Hun sliter litt med pustinga. Vet ikke helt hvorfor hun gjør det. Men hun har bestemt seg for å slutt å røyke å det er jo kjempe positivt. Jeg ble så glad når jeg hørte det.

Nå sitter jeg på skolen. Skal straks ha et foredrag om Afrika før 1850. Æsj hehe. Jeg går allmennfag. Tror jeg skal bli lærer, har ikke bestemt meg helt enda. Har enda ett år på å bestemme meg. :) Har litt lyst til å bli jordmor, men er jo så lang utdannelse.

Joda, det står bra til med meg. TR forsvant før helgen å alt er på topp. Har hatt besøk av et vennepar i helgen. Hun hadde bursdag så vi har spist litt kake og kost oss masse. Var godt å se dem igjen. Nå kommer de ikke før til påsken. De bor i Kirkenes. 25 mil unna her jeg bor.

Jeg har også gått å irritert meg litt i helgen over en venninne. Vet jo at jeg ikke skal legge meg opp i hennes liv men blir bare så irritert. Hun fikk en jente i August. Men siden hun ble født så har hun festet vær helg og hun holder ikke kontakt med meg lengre. Skal jeg se henne så må jeg dra på besøk uanmeldt. Blir så irritert når hun holder på sånn også klager hun hele tiden på at hun kjeder seg så forferdelig mye og det er ingenting å gjøre når hun går hjemme. Jeg har sett at forholdet til samboeren hennes ikke er så bra lengre å jeg tror det kommer til å ryke snart. Blir lei meg over at hun er sånn, men tørr ikke helt å si til henne hva jeg tenker å mener for da vet jeg at hun blir å kutte meg helt ut.

Så koselig det er med vårstemning da. Jeg vil også ha det sånn. gå rundt i byen hånd i hånd. Ikke bor jeg i by og ikke er det vår her hehe. Har lyst til å reise nå kjenner jeg, men kan ikke det. Økonomien er litt skrall hehe.

Så du har hatt mye å gjøre den siste tiden med andre ord? Du får prøve å slappe litt av denne uken da, så langt det lar seg gjøre. Det er jo bra at dere har funnet ut hva dere skal gjøre fremover da:)

Men nå kan jeg ikke skrive mer, skal ha det foredraget.

Krysser fingrene for en liten baby hos deg!

klem:)

Hei igjen:)

Du har ikke vært å svart enda, men tenkte at jeg skulle oppdatere litt.

I går fikk jeg en dårlig nyhet. Såret til mormor sprakk så hun måtte operers på nytt. Har ikke hørt noe i dag så jeg vet ikke hvordan det står til med henne.

En annen ting som er veldig positiv er at vi har nå satt dato for bryllupet!:)

Det blir 09.08.08.

Åh, jeg er så giret!

Hallo hallo:)

Jeg har vært inne og lest, men ïkke rukket å svare ennå.

Så trist at mormoren din er dårlig igjen! Håper det går bra!!!

Kan ikke være lett å bo så langt fra hverandre!

Over til litt hyggeligere ting:) Gratulerer med fastsatt dato! dere har en fin tid foran dere med planlegging og styr og stell. Skal dere ha stort bryllup? kirkebryllup? Hvordan kjole skal du ha? Fortsetter dere å prøve å bli gravide?

Her kommer en litt rar greie fra meg da...

Hadde EL i går antakelig.... det kom sånn ekkelt, du vet..hihi.

uansett, jeg friket litt og vi har ikke hatt sex pg adet. Skriver mer i morgen tidlig om dette... han sitter rett her:)

Håper du har det bra og at det går fint med mormoren din!!

*smile smile*

Tihi, måtte le litt når du skrev: Han sitter rett her. Var litt morsomt. Hehe så du friket. Jaja, får prøve igjen neste gang:) Hihi. Off sorry at jeg ler, men det var faktisk litt morsomt.

Ja det er litt tungt med avstander. Mamma hadde snakket med henne i dag og hun håpet at hun slapp noe mer nå. Det håper jeg også.

Vi vil ha et kirkebryllup med nærmeste familie og forlovere til middag, blir rundt 20 stk og resten til kaffe, kaker og fest. Blir vell rundt 100 inviterte til det. Men tror det kommer langt fra så mange. Er jo så dyrt å reise opp hit. De fleste bor i Oslo. Ja vi skal fortsatt prøve å bli gravide. Setter ikke en stopper for det. Er det sånn at jeg kommer til å ha termin i juli, August eller september så blir vi å flytte bryllupet. Er ikke noe problem når vi bor på et så lite sted. Kirken er ledig uansett nesten :)

Når det gjelder kjolen så vil jeg ha en enkel kjole uten slep, men så vil jeg ha denne kåpen over. Men jeg vil ta bort pelsen og ha en avstivet krage istede. Noe lignende som Märtha hadde når hun giftet seg. Også vil jeg at den skal være litt vid i armene. Også tror jeg kanskje at jeg vil ha den i champagne. For vi skal ha en farge som går igjen i bryllupet og vi har litt lyst at det skal være champagne. Men kjolen skal være hvit.

Kåpe:

http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2006/aspera_snowdrop.html

Kjole:

http://www.bryllupsweb.no/Tilbudstorget/021.html

Forelsket meg helt i den kåpa. Er litt usikker på kjolen. Men du sjønner sånn ca hvordan jeg vil ha den?

Men er litt redd for at det kan bli en litt dyr kjole visst den skal innfri alle ønskene mine. Hehe.

Hva synes du? Blir det for voldsomt?

Klem:)

Gleder meg til innlegge ditt i morgen:)

Hei hei!

Håper mormoren din kommer seg nå da!

Kjolen ser veldig fin ut, og jeg kan forstå du forelsket deg i den kåpa:) den var helt fantastisk! Du blir nok veldig fin:) Selv om det kommer til å koste litt å fikse på den, er jo kjolen satt ned da.. da kan du tenke at de pengene du sparte på kjolen kan du sette inn i kåpa:)

Synes kåpa var fin med pels også jeg.

Dere planlegger litt av et bryllup:)

Har du tenkt på middag og sånt ennå?

Var i et stort bryllup i sommer med 90 stk. Det var så kult! Skikkelig fest:)

Vi har invitert 48 stk og regner med at ca 43 kommer. Vi inviterte ikke søskenbarn da. Vi betaler alt selv, så hadde ikke penger til å invitere de. Vi har ikke kontakt med de heller, så da inviterte vi istedet et par ekstra venner:)

Jeg gleder meg sånn til den dagen altså! Ikke sant det er gøy å planlegge det?

Ja, jeg friket litt her:) he he, jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg sa det til han i går. Ikke at vi har mulighet til å bli gravide nå da..

Mest er det fordi jeg er så redd for å være dårlig i bryllupet vårt... Også har jeg kanskje lyst til å ta meg en et. Andre dager driter jeg i festen og vil bare bli gravid.. ha ha. ÅH!

Samtidig har jeg gått opp litt og kjolen passer akuratt nå... hvis jeg blir gravid og legger på meg enda mer kommer den ikke til å passe:) he he!

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke at kjærsten min ser hva jeg skriver her. Jeg kunne sikkert sittet her og skravlet mye mer, men velger å gjøre andre ting istedet fordi hans pc er rett ved siden av min. Men det er jo bare bra, da slipper jeg å sitte her inne hver bidige dag i mange timer slik som i fjor. Da ble jeg helt koko til slutt:) Jeg hadde alle symptomer på å være gravid hele tiden:) Orker ikke gå å tenke på det hele dagen og bare vente og vente til IKM. Det er så slitsomt. Prøver å la det være nå, men kan hende det tar seg opp etter bryllupet da:) Det er nok det som bremser meg litt nå.

Nei, nå skal jeg spise frokost og så må jeg støvsuge og rydde litt her. Har rene klær liggende overalt som må ryddes inn. Herlig fridag...

ha en fin dag:)

Annonse

God mårn :D

Åh jeg vil også ha fri! Har nesten det da. Bare 1 seriøs time på skolen i dag også noen tulletimer før jeg skal dra til legen halv 2. Celleprøve. Har noen celleforandringer som må dobbelsjekkes. :(

Ja den kåpa er bare helt fantastisk. Med pels så synes jeg det var en vinterkåpe og jeg skal jo gifte meg på sensommeren så det blir kanskje litt dumt? Ja jeg vet jo at den kjolen var satt ned men den var bare i str 36 og jeg må ha 38 eller 40. Vet du hvor jeg kan få tak i den? Ja jeg har begynt å tenkte på alt:) Gleder meg så enorm. Sambo bare ler av meg. Vi snakket litt om hvordan vi skulle gjøre det med middag å festen i dag tidlig. Vi vil be besteforeldre, foreldre, søsken, nieser og nevøer til middag og det blir 34 stk med forlovere og oss. Det er mye bare det synes jeg. Vi har ikke råd til å ta alle tanter og onkler til middag. Skal vi det så blir det over 50 personer til middag og det er litt mye. Så vi ber alle tanter, onkler, søskenbarn og venner til kaffe,kaker og fest:) Det blir over 100. Vi har så stor familie.

Vi må også betale alt selv, men er allerede begynt med å ta ekstra arbeid. I helgen skal vi være avlaster for en multifunksjonshemmed gutt. Tjener gode penger på det:)

Jeg er så enig med deg når det gjelder at sambo leser det vi skriver. Jeg liker ikke det i det hele tatt. Hehe, så jeg bruker å gå inn på badet med laptopen visst han går etter meg:P hehe. Men viser han det tilslutt for han vil absolutt se hav jeg skriver. Arg.

Åhhhhh jeg skulle ønske at jeg skulle gifte meg nå i august. Er jo så lenge til 2008!

Jeg lurer litt på en ting. Som brudepiker/svenn så vil vi ha lillebroren min på 5 og to nieser på 2 og 4 år. Men vi har 6 nieser i alderen 1-10 år og jeg er redd for at de skal bli skuffet for at de ikke blir spurt. Hva tenker du om det?

Men nå må jeg gå og kjøpe meg lunsj. Kos deg på fridagen din:)

Klem

Hei hei!

Så søte dere er! Skal dere være avlastere sammen? Har dere bestemt det sammen? Utrolig hyggelig gjort! Så søt kjærste du har:)

Jeg kan ikke så mye om barn, har kun en nevø og han har akuratt lært å snakke. Men hvis alle niesene deres har samme forhold til dere, blir de nok kanskje litt skuffet hvis bare noen får? Barn er vel litt sånn?

Mest sikkert fordi de har en mulighet til å være prinsesser:) he he!

Dere kan jo bare planlegge til denne august:) Jeg gjorde klart alt til bryllupet i løpet av 14 dager. Så var det bare å vente til nå:)

Det tar ikke så lang tid.. Da var tom middagen booket og bestilt:)

Ventetiden på å få noe å gjøre er lang, vi hadde helt sikkert greid det på kort tid! Hvis du virkelig vil, så går det! Men da bli det kanskje ikke den kjolen da...

Og ja, du har helt rett. Kåpa er litt mer vinteraktig med pelsen. Jeg tenkte at det kanskje er kaldt der du bor i nord.. ha ha! Neida! Det blir nok bedre å ta bort pelsen.

Nå skal jeg spise lunsj, drikke te og se på friends mens jeg venter på vaskemaskinen. Skal til mormoren min og dra med henne og ei venninne på handletur til Rimi:) Jeg gleder meg! De er så søte! Så skal jeg til søstra mi som flytter inn i huset sitt og passe nevøen min litt:)

Lykke til hos legen! Håper alt er i orden!

Ha en fin dag!

Ja vi er søte! sant?:P hehe, neida. Jeg bare tuller. Ja vi skal være det sammen. De spurte oss fra ppt om vi kunne jobbe som avlastere så da gjorde vi det. Jeg har jobbet med han før og mamma har vært avlaster for han i mange år, men hun har sluttet nå så da tar vi over:) Vi tjener 16000 på en helg. Men vi er foreløbig bare vikarer da. Håper vi får mange helger fremover sånn at vi kan tjene inn pengene som skal gå til bryllupet.

Jeg tror ikke vi har råd til å gifte oss nå i august. Vi skal klare ventingen:) Men jeg er enig med deg. Det tar jo ikke så lang tid å planlegge da. Jeg har det meste inni hodet mitt nå. Hehe. Bare å utføre det. Jeg skjønner ikke helt det at man må begynne så leeeeenge i forveigen. Skjønner det visst man bor i en stor by der kirken ofte er opptatt og sånnt. Men her vi bor så er det maks 3 bryllup i året. Er jo bare 2000 innbyggere her da. hehe.

Grunnen til at vi vil ha de to niesene er for at hun på 2 år (3, når vi gifter oss) har vi best kontakt med og hun på 4 (5 når vi gifter oss) er så rolig. Tror hun kommer til å takle oppgaven veldig godt også er hun nesten gjevngammel med lillebroren min og det synes jeg er så søtt.

Skal dere ha brudepiker/svenn?

Den legen jeg var hos, var litt rar hehe. Den nye fastlegen min foresten. Han er tysk og jeg måtte fortelle han hva han skulle og sånnt også måtte han hente jordmora for å få hjelp:s. Må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet av han. Jaja, visst han er like surrete neste gang så tror jeg at jeg skifter lege. Får håpe at resultatene kommer fort. Må sendes til Tromsø før jeg får svar.

Hva skal dere ha til middag under bryllupet? Så langt i planleggingen er jeg ikke kommet, men er ikke langt unna. Hehe.

Koselig at du skal ut og shoppe med mormor på rimi hehe. Du får kose deg masse sammen med nevøen din:)

Klem

juhu.

16000 på en helg! Det er bra penger:) Kommer godt med i kassa:) Jeg tenkte ikke på at det skal betales også jeg da:) he he! vi hadde ikke hatt råd vi heller, men vi solgte leiligheten vår med fortjeneste og låner litt av de pengene....

Til middag skal vi ha en treretters med suppe til forrett og kalkun m grønnsaker til hovedrett, så pasjonsfrukt is til dessert:) Må bare finne vin nå da.

Vi skal ikke ha brudesvenner/piker. Vi skal ha et lite bryllup, mest en fest! Jeg orker ikke så mye stas rundt vielsen, liker ikke så mye oppmerksomhet:) vil bare ha det unna og kose meg med gjestene på festen!

Vi skal gifte oss ute da. Vet ikke, bør jeg si noe under vielsen? Jeg har lyst til det, men kommer til å være dritnervøs. Hadde det bare vært oss to så.... men men.

Det var så koselig å være sammen med mormor i dag! Hun er så morsom og kul, vi er liksom litt som venninner egentlig. Jeg sankker med henne om ting jeg ikke forteller andre. Det er bare hun i familien som vet at vi prøver f.eks:) Hun sier det ikke til noen.

Snodig lege forresten:)

Jeg hadde en fastlege som ble dritflau da jeg sa jeg skulle ha RESEPT på P-ring! ha ha ha han bare skrev på tastaturet, så stoppet han, tittet opp på meg, skrev litt til, tittet opp på meg og skrev videre... raring! Jeg hadde ikke GU en gang! ha ha! Stakkar!

Skulle ønske jeg hadde en fridag til jeg! Skal jobbe i helgen også! MØKK MØKK MØKK MØKK!!! jaja! Kul jobb da, men !! AAAH! vil ha FRI! leeeeeenge! Har hatt to uker ferie i 2006. En i februar og en i november. Kjipe greier! Jobbet HELE sommeren ogås, ingen pause. Synes virkelig at jeg er flink altså!

Jeg hatet den forrige jobben min, så måtte bytte til ny våren for et år siden. Da tok jeg sjangsen på et sommervikariat og håpet på forlengelse. Var helt desperat og ødelagt! Da fikk jeg jo ikke noen ferie da, men livet er 10000 ganger bedre allikevel:) så egentlig skal jeg ikke klage, men juble! hurra:) Glad jeg tok den sjangsen altså!Det gikk jo bra, med flaks:)

Jordmor er lang utdanning ja, men jeg tror det skal bli en egen linje for det. Så slipper du å bruke 5 år, men 3 eller noe. Man trenger visst ikke ta spl først, har jeg hørt! Du visste det kanskje? Jeg har hørt rykter om at det skal komme noe sånt iallefall. Har ikke fulgt med så nøye..

I dag har jeg kost med nevøen min og en 9 mnd baby.... da angret jeg veldig på at jeg ikke gjorde noe med min EL denne md altså... men men, forholder meg rolig til saken og forsøker neste måned..tihii!jeg begynner jo faktisk å bli gammel, må slå til mens jeg ennå kan få barn:)

Dette ble langt! Må sitte her litt mens sambo er ute med kompis:) ha ha! Da slipper jeg å ha han oppi min pc...

Men nå må jeg legge meg:)

Tiddeliti!

Dette blir kanskje siste gang jeg er inne før mandag. Vet ikke om det er internett i boligen til den gutten vi skal ha. Begynner kl halv 4 med han og har han til mandags morgen. Ja det er en grei jobb når vi begge er studenter:) Fikk spørsmål i dag om vi kunne ha han neste helg og halve påska også og visst vi gjør det så har vi tjent 40 000:) Da er det jo ikke så langt igjen før hele bryllupet er betalt:) Men så skal jeg jo også ta setivikatet i sommer. Det koster jo over 20 000 nå. Skikkelig dyrt.

Sånn som du forklarte forholdet ditt til mormoren din, sånn har jeg det med mamma. Skikkelig godt å ha ett sånnt forhold med noen. Jeg har bestandig sagt at mamma er min beste venninne. Det har jeg gjort siden jeg var liten.

Jeg har ikke sjekket opp det med jordmor utdannelsen enda. Er jo en stund til jeg er ferdig med vgs. Off.

Jeg liker heller ikke noe oppmerksomhet så jeg blir å nekte taler i bryllupet mitt. Jeg takler det bare ikke å jeg blir ikke å si noen under vielsen. Det tør jeg ikke. Det er også en grunn til at jeg skal ha brudesvenn og brudepiker sånn at de kan stjele litt oppmerksomheten:)

Jeg synes at du er tøff som jobber så mye og har hatt så lite ferie. Du skal vell ha ferie nå til sommeren? I forbindele med bryllupet kanskje?

Spesielt tøff syntes jeg at du var som skiftet jobb:)

Kanskje det var noe som sa deg at du skulle hoppe over el denne måneden så får du kanskje ett januarbarn? (sånn som meg) hehe.

Du får iallefall ha en hyggelig helg også får du prøve å kose deg selv om du skal jobbe hele helgen.

Stor klem fra meg i nord:)

ps. Har hatt ømme bryster og vondt i vestre side i magen de siste dagene. Er nok bare el og innbildninger, men har jo et håp da:)

Annonse

Ja jeg hadde skrevet på lørdags kveld. Men det kom ikke opp. Det var et langt svar også. Irriterende.

Det gikk helt greit i helgen, var litt tungt med løft og sånnt så er veldig sliten. Men det går bra. Gjør det gledelig når jeg kan tjene så mye penger. Skal ha han fra mandag - onsdag i neste uke også. Da har vi påskeferie.

Skjedd noe hos deg i helgen? Jeg har ikke gjort så mye spennende når vi har hatt han. Han har en egen bolig som vi var i og tven var ødelagt så jeg har lest dirr bryllup og bryllupsmagasinet ut og inn:) hehe.

Denne uken har vi prosjektuke på skolen. Har om temaet vann og jeg er på web. Så da skal jeg bare gå i noen dager og ta bilder av vann og de andre gruppene også lage en webside. Deilig at det ikke er noe stess:)

Nå skal jeg ta å starte med husarbeid, klær må vaskes, kopper må vaskes, det må ryddes i stuen, det må støvsuges og tørkes støv. Litt feil å gjøre det på en mandag men har jo vært borte hele helgen. Kjenner jeg får vondt i hele kroppen ved tanken på at jeg må starte hehe.

Jeg er sikkert her inne litt senere:)

klem!

Halloooooooooooo:) he he, fant tråden vår laaaaangt bak:)

helgen gikk med til jobbing og soving egentlig. Denne helgen blir veldig fin. Får besøk i morgen og reiser på besøk til lørdag:) Så antakelig utepils/kaffe med noen venner på søndag:)

det er så DIGG med vår. jeg sprudler og har masse overskudd! Tusler rundt i en liten jakke og joggesko. Det lukter sommer i byen og folk sitter ute i sola. Kom over en gatekafe i en bakgate som tydeligvis er populær. Utrolig masse folk som satt ute i kveldssola.

Jeg har begynt å gå hjem fra jobb nå, det er så deilig. Det eneste som er litt kjipt på denne tiden er all forurensningen av lufta. I rush tiden ser det helt jævlig ut over Oslo. Smog. Jeg skulle egentlig ut å jogge på tirsdag morgen etter å ha kjørt kjærsten på jobb, men da jeg tittet over byen fra Aker ble jeg nesten kvalm. Har ikke så lyst tli å jogge og ta dype åndedrag i den luften:)

Nå gleder jeg meg til påske og forhåpentligvis sol alle fridagene mine:) Ja tenk, for første gang siden videregående har jeg fri i påsken. Det er lenge siden altså! Jeg snak koooose meg, selv om vi bare skal være her i byen.

Håper det gikk bra å være avlastere denn uka også:) Det er sikkert koselig! Dere er utrolig flinke altså, jeg hadde aldri taklet det...

Nå skal jeg se supernanny på tv:) og spise sjokkis...et sikkert tegn på at tanta er på vei.

Nå har jeg forresten kommet helt ut av syklusen min. Aner ikke når min IKM er og det er så digg. Jeg skal ikke vite det heller, bare se hva som skjer. det er jo forresten liten mulighet for at jeg er gravid tror jeg, siden jeg friket da jeg antakelig hadde el:) ha ha!

Krysser fingrene for deg da!!

Ha en fin helg:)

Så utrulig urettferdig. Her snør det:( dritt:p hehe.

I det siste har jeg bare slappet av. Er veldig trøtt for tiden. Irriterende. Jeg vet heller ikke når ventet ikm er. Har ikke sjekket.

I påska skal vi bare være hjemme å slappe av. Sove masse forhåpentligvis:)

Skal gå å ta meg en blund. Snakkes. Kos deg i helgen!

Hei hei:)

God påske til deg! Har du pyntet? Jeg har ikke gjort det, har to kyllinger som jeg bør sette frem kanskje:) hehe!

Nå venter jeg på at deigen sakl heve så jeg kan vekke min kjære med ferske rundtstykker. Det er så utrolig deilig å ha fri!!! Det er helt rart at jeg ikke skal på jobb altså! I 5 hele HELE hele dager:) jippi jaja!

Nå er jeg over i min 3 pp. TR kom med et skikkelig bang! Fy flate, værste jeg har kjent på flere år. Jeg satte meg i sofaen og greide ikke komme opp igjen:) he he. Der satt jeg til kjærsten ordnet varmeflasken. Så gikk det over og jeg har ikke kjent noe siden. Ble litt redd for at det var en SA jeg altså, men heldigvis ikke. Tror jeg da:)

Orket ikke ta en test for å se den positiv. Hatt en SA for mange år siden, det er jo vanlig med første svangersakp. SAen plager meg ikke, men jeg er redd for at jeg skal ha mange etter hverandre. Derfor syntes jeg det var bedre å ikke vite:)

Hvordan går husjakten?

Har mormoren din det bra nå?

Krysser fingrene for deg denne pp:)

GOD PÅSKE:)

GOD PÅSKE!:)

Det er så deilig med fri. Kunne ikke hatt det bedre. I dag er første dag med ferie så jeg har vært å gått en lang tur med hunden og nå holder jeg på å lage hjemmelaget pizza til mamma og lillebroren min. Var innom der tidliggere og de holder på å pusse opp kjøkkenet og stuen så de hadde ikke noe å lage mat på så da meldte jeg frivillig til å lage noe og de ville ha pizza:) Skal dra ned med den om ikke så lenge..

Jeg holder også på å få vasket unna mesteparten av klærne. Det er overfyllt inne på badet hehe.

Så du er over i din 3 pp ja. Jeg har ikke fått TR på besøk. Trodde faktisk ikke at hun skulle komme enda. Er det virkelig 1 mnd siden sist? Jeg synes tiden går så alt for fort. Håper ikke at du ikke har hatt en SA da. Kanskje best å ikke vite:)

Fikk du noe tilbake på skatten? Jeg fikk 1700 og sambo fikk 22000. De pengene går rett på bryllupskontoen. Er så deilig å få så mye penger sånn plutselig:) Vi er allerede oppe i 30000 på bryllupskontoen så kommer til å klare sparingen fint. Er jo enda 1.5 år igjen:)

Det går dårlig med husjakten. Har ikke funnet noe.

Mormoren min har fått reise hjem nå så det går bra men hun klarer nesten ikke å spise noe å det er litt dumt for hun er veldig tynn fra før av:( men det kommer seg:)

Du får kose deg masse i påsken:)

Påskeklem fra meg.

ps. Jeg har ikke pyntet. Orker ikke for bare noen dager. Er sjelden det er noen innom her uansett...

Fant tråden vår på side 5 så jeg dytter litt jeg:)

TR kom på fredag og er over nå så nå er jeg i min 3pp. I dag har jeg bestillt wedding scrapbooking utstyr fra panduro. Skal lage scrapbooking av planlegging. Fra nå og frem til den store dagen:)

Jeg har de siste dagen slappet mye av og kost meg. Lørdagen var jeg ute sammen med forloveren min. Vi hadde det kjempe gøy (drakk med god samvittighet siden TR var kommet).

Til helgen skal jeg og sambo reise på fylkesmønstring på ukm som reiseledere. Gode penger å tjene der:) Gleder meg litt til å komme bort selvom det er jobb. Men fikk en overraskelse i dag. Bussen går 06.15 fredag morgen. iiiiik! hehe. 6 timer med buss den dagen. Kanskje jeg skal være våken hele natten så får jeg sove på bussen;)

men nå skal jeg spise pizza!

klem

Trudde det var 6 timer med buss, men neida. Fikk beskjed i går at busstiden var satt til 9 timer!!!! siden vi skal kjøre ett skrap av en buss hehe. jaja.. håper bare at vi kommer frem.

Nå er det en evighet siden du har vært her inne. Er bekymret for deg. Er redd for at det har skjedd noe? Om det har noe med SA og gjøre?

Håper at du er raskt tilbake. Jeg skal dytte litt på tråden vår når den havner langt bak så håper jeg at du svarer så fort du er her.

Krysser fingrene for at det ikke er noe galt med deg.

Har laget hjemmeside denne uken. Sjekk den:)

www.stineogstianbryllup.piczo.com

KLEM fra en bekymret nordlending!!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...