Gå til innhold

Kvalmen kom i uke 10 den! :(


miss_data

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg hadde så og si ingen symptomer frem til uke 10.

Da kom kveldskvalmen hos meg.

Men nå kommer den tidligere og tidligere på eftan.

Trodde jeg skulle slippe unna dette jeg, siden jeg hadde kommet så langt på vei.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner til det der. Trudde eg slapp unna kvalmen - heilt til veke 10... Etter det har eg vore kvalm ca heile tida, spyr 2-3 gongar for dag... håpe d ikkje varer så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, vet hvordan du har det. kvalmen min i slutten av uke åtte!!! etter det er det morgenkvalme, ettermiddagskvalme og kveldskvalme..... men det går vel snart over?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffhuffhuff!!

føler med dere!

er sjøl kvalm og sykemeldt..får ikke i meg nesten noe...men,er ut som d kan være lys i tunnellen da...*bank i bordet* ikke spydd i dag:o)

så går vel over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjenner til det det der:( Jeg har tatt akupungtur mot kvalmen. og det FUNKA;) Nå er jeg ikke kvalm mer;) Det er deilig JA;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare litt kvalm nå å da jeg.. men ikke så kvalm at jeg må kaste opp... men så har jeg levd i luksus åsså da, kunnet sove lenge hver morgen har nok masse å si. men i morgen begynner jeg i ny jobb å da skal jeg opp tili hver morgen.. håper jeg slipper å komme dit med spyånde fremover.. men så lenge jeg får lov å være gravid i åtte mnd til (Sånn ca) så skal jeg ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo se det fra den positive siden, det bruker å gå over til uke 12, det vil si at du 'bare' trenger å holde ut i et par uker med kvalme ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe,ingen automatikk i det har jeg funnet ut;o) har to gutter fra før av jeg..den ene var jeg kvalm med til i uke 17,den andre ikke en eneste dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...