Annemor83 Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg lurer på å kjøpe denne, men det er en del ting jeg lurer på, og kanskje dere har noen tips. Vi bor litt på landet, så det blir en del trilling på grusveier og litt skogsbiveier, så den må ære solid. Passer Edge duoen til dette? God fjæring? Jeg lurer også veldig på hvordan det er med en duovogn vs kombivogn. Er bagen lett å ta av med ungen oppi hvis man feks triller en tur på besøk til folk. Eller er det så tungvindt av det er lettere å bære ungen uten vogn? Jeg ser jo for meg at akkurat det er lettere med en kombivogn. Er det god madrass i vogna? Bruker dere det integrerte myggnettet? Er det tett? (veldig avhengig av tett nett da vi bor på gård og da følger det gjerne med litt fluer). Håper noen kan svare meg på alt dette. Ikke lett å skulle finne frem i jungelen på egenhånd....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har denne vogna og liker den kjempe godt...Syns den er veldig solid...Fluer kommer seg ikke igjennom nettingen,men i butikken sa de til meg at det kunne være lurt å ha et annet ved siden av i forhold til knott!Mener å huske at det ikke var noe spesielt vanskelig å ta av delen med barnet i...Bare å få inn teknikken!!:)Har ikke vært borti så veldig mange madrasser,men den var helt fin for min lille gutt også er det god plass!!
princess_irina Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har bestillt meg en edge duo + en softbag så det blir lett og ta med bebisen inn på besøk o.l, da slipper jeg og ta av den store bagen:-)
Snubi Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Vi har brukt denne vogna til gutten vår i 2 og et halvt år og har vært kjempefornøyde (har akkurat solgt den da han ikke sover på dagtid lenger og kun trenger en trille). Den er ypperlig i ulendt terreng, gode hjul, veldig stødig og god fjæring! Første vinteren vi brukte den var det masse snø, og det gikk også helt fint å komme frem da. Bagen kan tas av veldig enkelt, kun et feste på hver side som vippes opp, og så er den løs. Selvsagt blir det jo litt enklere med en løs bag som bare løftes ut, men det er i alle fall ikke mye styr og plunder å få den av. Madrassen var vi også veldig fornøyd med, og i bunnen av bagen er det thermo-funksjon (isolerende) på vinteren + lufting om sommeren (drar i en liten spak). Vi brukte kun det intergrerte myggnettet og var fornøyd med det - opplevde aldri at det kom noen innsekter inn i alle fall. Vi har aldri angret på valget av vogna og heller ikke hatt noe trøbbel eller feil med den. Håper dette gav deg svar på det du lurte på. Lykke til med vognvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå