Gå til innhold

Noen her som er 2.gangs gravid?


lilleven

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det går for dere?

Jeg er bare helt i starten av mit andre svangerskab med en datter på 2 år. Er det tungt eller kanskje lettere andre gang?

Noen som har lyst å dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en datter på 1,5år fra før.

Dette sv.skapet er mye tyngre, mye uvel og kvalm og tidlig symtomgivende bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 3.gangs,og denne gangen ubeskrivelig kvalm,gått ned fem kg og sykemeldt fra jobb på tredje uka nå,så det første svangerskapet trenger ikke være det tyngste nei..hva fødsel angikk,så gikk det nok fortere med nr to enn med nr en,enda da gikk ingen av dem spesielt tregt, 4 og 2 timer..

 

kan jo være du likevel blir å oppfatte dette svangerskapet som tyngre fordi du nå har en fra før da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

venter også nr.2, har en gutt på 2 år fra før. Blir nok endel tyngre denne gang, kan ikkje legge deg nedpå når du føler for det o.l.

Jeg er bare 5 veker og 2 dg, så ikkje så mange symptom ennå. Men venter på at kvalmen skal dukke opp, var veldig kvalm i forrige svangerskap. Kor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMM a jeg tenkte meg at det blir litt tyngre, jeg er 5+4 på vej. Siste svangerskab gikk som en lek, og datteren vor er like snill som svangerskapet var lett.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...